מושב 1 – הוראה במגוון תרבויות וגילאים
יו"ר: ד"ר איריס וגנר-גרשגורן, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
כיתה: בית 46, קומה ב', 201
התמודדות עם הוראה בסביבה קיצונית/שונה: שילוב בין חדשני למסורתי ד"ר שי שפיר, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך השתלבות חרדים באקדמיה: אתגר והצלחה ד"ר דימיטרי פיטרמן, ד"ר מאשה גוזמן וד"ר פזית עזורי, המכללה האקדמית ת"א-יפו
הקשר בין הקשבה ליוזמה בגן הילדים דוריס טולדנו-קיפר והגר לב, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
|
מושב 2 – הרחבת גבולות הכיתה באמצעות טכנולוגיות למידה
יו"ר: אהוד רביב, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
כיתה: בית 46, קומה ב', 202
עידוד החדשנות בהוראת מתמטיקה באמצעות שילוב טכנולוגיה ד"ר רותי רייז, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך מודל להוראה ולמידה פורצות גבולות זמן ומקום ד"ר קרן שחר, המכללה למינהל וכרמית פיון, אוניברסיטת חיפה
יצירת קהילת לומדים מתוקשבת בשעות הערב זהר קפלן, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך ובית הספר העל-יסודי משגב
|
מושב 3 – פדגוגיות יצירתיות
יו"ר: ד"ר אורלי סלע, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
כיתה: בית 46, קומה ב', 203
אלגוריתם לא שגרתי כמנוף להתפתחות ויצירתיות בהוראת המתמטיקה ד"ר חנה לב-זמיר, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך פדגוגיה דמוקרטית: רלוונטיות לאדם ולעולם במאה העשרים ואחת רויטל יהלום, המכון לחינוך דמוקרטי
ללמוד ולצמוח על כנפי הדמיון: שילוב מודל ה-NLP ודמיון מודרך בעבודה החינוכית ד"ר גלית קליגר ועדנה בשן אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
|
מושב 4 – למידה משמעותית
יו"ר: ד"ר שירלי מידז'נסקי, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
כיתה: בית 46, קומה ב', 204
פדגוגיה רב-ממדית הדס ברודי-שרודר, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך סטודנטים במכללה + כלים דיגיטליים = מדברים ביזנס
באנגלית: כיצד ללמד תקשורת עסקית בשפה זרה בכיתות גדולות טל לוי והדי גרטלר, המרכז האקדמי רופין
טיפוח יצירתיות מתמטית באמצעות התנסות בהעלאת בעיות והערכה עצמית של היצירתיות והתפתחותה אנה שטריבמן ופרופ' עטרה שריקי, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
|
מושב 5 – חשיבה כמנוף ללמידה
יו"ר: ד"ר יפעת אשרת-פינק, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
כיתה: בית 46, קומה ב', 205
יומני שיעור מיקי צדיק, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך שילוב הרצאות וסדנאות ממוחשבות בהוראת ביואינפורמטיקה לתלמידי תואר ראשון בביוטכנולוגיה ד"ר דפנה נתן , המכללה האקדמית הדסה, ירושלים
"ספר לי סיפור, וחוד לי חידה": כתיבת סיפורי חידה מתמטיים כאמצעי לטיפוח יצירתיות מתמטית של תלמידים ד"ר אנה פרוסק, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
|
מושב 6 – התוצר כמניע ללמידה
יו"ר: הרב ד"ר איריס יניב, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
כיתה: בית 46, קומה ד', 403
התערוכה ככלי הוראה והערכה ד"ר חיותה ינון, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך יצירתיות ככלי מעורר מוטיבציה בהוראה אקדמית ד"ר אלעד שגב וד"ר סייפן בורגיני, המכון הטכנולוגי חולון, HIT
"PBL (למידה מבוססת פרויקט) וסדר ט"ו בשבט
ד"ר רות דנינו ליכטנשטיין, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
|
מושב 7 – פדגוגיה מבוססת שיח
יו"ר: ד"ר נועה ציון, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
כיתה: בית 46, קומה ד', 401
פדגוגיה מתבוננת: לימוד ספר איוב בסדנה במדבר ד"ר מיקי מוטולה וד"ר יעל אברהמי, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך קורס "מגילת העצמאות בכיתה": אתגר שילוב למידה משמעותית בהכשרת המורים ד"ר נועה ציון, וד"ר אילה צור, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
ביחד: עבודה משותפת של מרצים להכשרת עובדי חינוך שרה פלג, מיקי רון וד"ר זאביק קיין, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך
|