אתר דרושים במכללת אורנים בקרית טבעון

  • כאן תוכלו למצוא את המשרות המנהליות והאקדמיות הפתוחות במכללת אורנים.
תיאור תפקיד כללי
טכנאי מחשבים לצוות הטכנולוגי. התפקיד כולל תמיכה טכנית, פתרון תקלות בזמן אמת ותחזוקת מערכות מחשוב ורשתות בארגון. עבודה בסביבה דינמית ומתן שירות מקצועי למשתמשי קצה.

דרישות תפקיד​

  • הסמכות רלוונטיות בתחום המחשוב (כגון CompTIA A+, MCSA/E, MCITP).
  • ​1-3 שנות ניסיון מוכח בארגון בינוני לפחות.
  • ניסיון קודם בסביבה ארגונית אקדמית (מכללה או אוניברסיטה) של לפחות 3 שנים – יתרון.
  • ניסיון בתמיכה במשתמשים מרחוק ובמקום העבודה.
  • ידע מוכח במערכות הפעלה ובתקשורת (Active Directory).
  • ניסיון בטיפול בתקלות בתחנות קצה ובהתקנים היקפיים שונים, כולל בעיות רשת.
  • היכרות מעמיקה עם Office 365 – יתרון משמעותי.
  • היכרות עם Azure או Amazon Web Services – יתרון.
  • היכרות עם מערכות טלפוניה IP – יתרון.
  • תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת שירות גבוהה.
  • יכולת למידה עצמית והנעה עצמית.


תחומי אחריות​

  • ​​מתן תמיכה טכנית ופתרון תקלות חומרה ותוכנה.
  • מתן מענה לתקלות בזמן אמת ושמירה על זמינות גבוהה למשתמשים.
  • תמיכה ושירות בכל הנוגע לשימוש בתוכנות מחשב ובמחשבים ניידים.
  • הכנה ותמיכה בחדרי כיתות, מעבדות, וסדנאות (כגון FabLab, Makerspaces) לשימוש בציוד מחשוב.
  • התקנה והטמעה של יישומי Office 365. תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ותוכנות.
  • ניהול משתמשים ושירותים ב-Active Directory (AD).
  • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות במגוון ציוד טכנולוגי ומערכות רשת.
  • אחריות לניהול משימות ופרויקטים בתחום המחשוב ועדכון התקדמות.


100% משרה, כפיפות לראש תחום טכנולוגיות וחדשנות ותמיכה טכנית.
הגשת מועמדות: cv@oranim.ac.il​​ ​ 

מנהל/ת רשת ותשתיות, במחלקת מערכות מידע ​
% 100 משרה, כפיפות למנהל טכנולוגיות ו- IT​
ניהול הרשת ותשתיות בארגון - איש תשתיות ביחידה למערכות מידע.
​כותרת המשרה

  • תקשורת בין אישית מצוינת, שיתוף פעולה צוותי.
  • יסודיות ודייקנות, יכולת לימוד עצמי.
  • יוזמה ועצמאות, יכולת להוביל פרויקטים לסיום בזמן ובהיקף.
  • מוטיבציה עצמית והנעה ללמידה עצמאית.
  • מוכנות לשעות עבודה מעבר למסגרת.
עוגני התפקיד

  • ניהול רשת גדולה ומורכבת הכוללת מספר רשתות ומשתמשים.
  • עבודה בסביבות מקומיות וענן - יתרון (Azure, GCP, Office 365, AWS ועוד).
  • מעורבות בתהליכים של שדרוג ושיפור התשתיות, כולל ניטור וגיבוי.
  • ניהול ותחזוקת שרתי SQL.
  • ניהול ותחזוקת רכיבים/כלים של אבטחת המידע.
  • ניהול ציודי רשת.
  • כפיפות למנהל טכנולוגיות ו - IT
הגדרת התפקיד​

  • ניסיון של לפחות 2 שנים כמנהל/ת רשת/איש/ת מערכות בארגון עם יותר מ-300 משתמשים.
  • הכרות עם מערכות שרתים בסביבות מיקרוסופט: AD, Office 365, Exchange, IIS, SQLServer, Azure, Entra ID
  • הכרות עם מערכות Firewall, EDR, SIEM
  • הכרות עם עבודה בסביבות וירטואליות, ומערכות אחסון (hyper-v, vmware….)
  • ידע משמעותי בתקשורת עד שכבה 3.
  • הכרות עם כתיבה PowerShell 
  • הכרות עם לינוקס - יתרון. 
  • ​השכלה/ תעודות הסמכה בתחום הסיסטם - יתרון
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-159 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)
אנחנו מחפשים סטודנט/ית יצירתי/ת ותוסס/ת, ליצירת תוכן והעלאתו לרשתות החברתיות שלנו. 

מה כולל התפקיד?
  • סיורים בשיעורים ותיעוד רגעים מעניינים, ייחודיים ומעוררי השראה 
  • יצירת תוכן איכותי לרשתות החברתיות (טקסט, תמונות וסרטונים)
  • הגדלת מעגל העוקבים
  • ​עזרה בניהול עמודי הרשתות החברתיות בצורה עדכנית ומושכת

מה אנחנו מחפשים?
  • סטודנט/ית עם גישה חיובית ויכולת יצירתית גבוהה
  • אהבה לרשתות חברתיות וידע בשימוש בפלטפורמות פופולריות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק)
  • כישורי צילום ועריכת תמונות/סרטונים – חובה!
  • זמינות למשרה חלקית וגמישות בשעות (כשעתיים ביום - בוקר/אחה”צ)
  • ​יכולת עצמאית לזהות תוכן מעניין ולתעד אותו בצורה איכותית

מה אנחנו מציעים?
  • עבודה בסביבה דינמית ומהנה
  • הזדמנות לצבור ניסיון מעשי בהפקת תוכן במדיה החברתית
  • ​גמישות שמתאימה ללוח הזמנים של הסטודנט/ית

איך מגישים מועמדות?
שלח/י לנו קורות חיים וקישור לדף פייסבוק + אינסטגרם טוב בעינייך
נשמח להכיר אותך!

הגשת מועמדות


רכז/ת מנהל סטודנטים- תואר ראשון והסבות אקדמאים
% 100 משרה, כפיפות לראש.ת צוות מנהל הסטודנטים
​כותרת המשרה

מעקב ובקרה אחר התחנות  "בחיי הסטודנט במכללה" החל מקבלה ללימודים ומעקב אחר תנאי הקבלה, מעקב אחר ההתקדמות האקדמית של הסטודנט  ועד לסיום הלימודים וקבלת תעודות ואישורים.
מנהל הסטודנטים במבנה החדש הוא גוף "בק אופיס", שלא יעסוק במתן מענה ישיר לסטודנטים.  
תאור כללי של התפקיד

מעקב אחר תנאי קבלה 
  • עדכון מכתבי הקבלה . 
  • ​מעקב ובקרה אחר השלמת תנאי הקבלה.

מעקב אקדמי
  • מעקב אחר מילוי חובות הלימודים ואישור מעבר בין השנים: בדיקת ציונים בקורסים שדורשים ציוני מעבר מינימאלי, מעקב אחר הציון הממוצע בחוג ותכנית ההכשרה כתנאי לקבל התואר ותעודת ההוראה, מעקב בקרה וטיפול במועמדים חריגים. 

 התמדה 
  • ​איתור סטודנטים לוועדות הערכה בסוף סמסטר א' ובסוף שנה"ל והפניה להמשך לטיפול, מעקב אחר החלטות הועדות ויישומן. 

סיום חובות 
אישורי 80% למתמחים, טופס טיולים: בדיקת מאזן חובות מול תוכנית הלימודים, אישורי זכאות ותעודות לבוגרים. 

הגדרת התפקיד​

  • תואר ראשון
  • ניסיון קודם - יתרון
  • ​יכולת דיוק, תשומת לב לפרטים רבים, יכולת עבודה ממושכת מול מחשב, ידע במכלול, יכולת עבודה בצוות, הכרות עמוקה ויסודית עם הנהלים באקדמיים.  
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-160 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​

נציג/ת שירות וטלמיטינג  - החלפה לחופשת לידה 
3 משמרות בשבוע עד 16:30
2 משמרות עד 17:30
​כותרת המשרה

  • ביצוע שיחות יזומות למתעניינים, לצורך תיאום פגישות ייעוץ
  • מענה לשיחות קו ראשון -שיחות נכנסות (לצורך תיאום פגישות ייעוץ)
  • הזמנה לאירועי שיווק
  • עזרת בק אופיס עפ"י דרישה
תאור כללי של התפקיד

  • תאום פגישות במוקד הטלמיטינג –השתלבות בצוות, 
  • ביצוע שיחות ללקוחות פוטנציאליים, 
  • לצורך תיאום פגישה עם יועצות הלימודים.
הגדרת התפקיד​

  • תואר ראשון – יתרון
  • שליטה בשפה העברית  - ברמה גבוהה
שליטה בשפה הערבית  - יתרון 
  • אוריינטציה מכירתית (ניסיון במכירות/תיאום פגישות- יתרון)
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת 
  • יכולת עבודה בצוות 
  • עמידה ביעדים 
  • אסרטיביות
  • ​כושר ביטוי גבוה 
דרישות התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-161 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​

יועץ/ת לימודים - במרכז ייעוץ והרשמה, מחלקת שיווק – החלפה לחופשת לידה
% 100 משרה, כפיפות למנהלת מרכז הייעוץ והרישום
​כותרת המשרה

  • מתן ייעוץ אקדמי לפונים וליווי הנרשם עד הפיכתו למממש 
  • ליווי הנרשם בכל תהליך הקבלה עד לתשלום המקדמה.
  • הענקת חוויית שירות חיוביות, אישית ומקצועית לכל הפונים
  • מענה טלפוני למתעניינים בלימודים.
  • קיום פגישות יעוץ אישיות פרונטליות וטלפוניות
  • השתתפות באירועים שיווקיים המתקיימים במכללה ומחוצה לה.
עמידה ביעדים מכירתיים ואיכותיים.
הגדרות התפקיד

  • שליטה בעברית ברמה גבוהה – חובה
  • שליטה בשפה הערבית - יתרון 
  • תואר ראשון -  יתרון
  • נסיון במכירות / בשירות טלפוני/ פרונטאלי
  • יכולת ביטוי גבוהה
  • ביצוע מספר משימות במקביל
  • סדר וארגון גבוהים 
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת 
  • עמידה ביעדים 
  • אסרטיביות
דרישות התפקיד​

  • תודעת שירות גבוהה
  • עמידה ביעדים מכירתיים ואיכותיים.
  • יחסי אנוש מעולים
  • ​יכולת עבודה בצוות.
עוגני התפקיד​
הגשת מועמדות
cv@oranim.ac.il   קו"ח יש לשלוח לכתובת
(JB-162 - בכותרת הדוא"ל יש לציין קוד משרה, קוד משרה)​


  • ​​בנוסף לרשותכם לוח דרושים לבוגרי אורנים בתחומי החינוך וההוראה

תואר בחינוך - דרושים בחינוך והוראה
Footer Mobile