משימתנו: הכשרתם המקצועית של אנשי החינוך הטובים ביותר.
אנו רואים בחינוך משימה בעלת חשיבות לאומית ממדרגה ראשונה. המורה הטוב, לתפיסתנו, היא/הוא אדם הרואה בהוראה ובחינוך שליחות חברתית. אדם מוסרי, מכבד את הזולת ומהווה דוגמא אישית. מומחה מקצועי רחב-אופקים בעל עושר תרבותי. מנהיג המסוגל להוביל את תלמידיו במסע הגדילה וההתפתחות שלהם.
עקרונות התכנית- תכניתנו מכשירה מורים לחינוך והוראה בבית הספר העל יסודי. ומעניקה לבוגריה תעודת-הוראה בכל תחומי הדעת הנלמדים בבית-הספר העל יסודי.
- התכנית בנויה על חיבורים בין המישור העיוני והמישור המעשי.
- במישור העיוני - הקניית ידע בתחומי חינוך, פסיכולוגיה, סוציולוגיה ודידקטיקה.
במישור המעשי - מיומנויות הוראה עדכניות, הובלת כיתה, יצירת קשר אישי עם תלמידים, תהליכי בניית קבוצה, התמודדות עם קונפליקטים, ועוד.
- התכנית מכשירה להוראה ומעניקה תעודת-הוראה בכל תחומי-הדעת הנלמדים בביה"ס העל-יסודי הממלכתי.
מבנה התכניתהתכנית נפרסת על פני 4 שנות לימוד ומשלבת קורסים וסדנאות במכללה עם התנסות מעשית מודרכת בהוראה ובחינוך בבית ספר על יסודי.
תכנית הלימודים בתכנית מורכבת מארבעה חלקים
- דרכי-הוראה (דידקטיקה) של תחום ההתמחות.
- סדנת סטאז' (לסטודנטים שהשתלבו בהוראה בשנה הרביעית ללימודיהם).