טופס נייח

סטודנטים מספרים

תואר שני בחינוך - הגיל הרך  
"בזכות התוכנית אני כיום מנהלת גן חובה, מדריכה בגיל הרך ומלווה גננות בראשית דרכן​"


לימור גבאי  - בוגרת התכנית

הי שמי לימור והתחלתי את דרכי בחינוך כמטפלת בגילאי לידה עד שלוש, וכיום אני גננת במשרד החינוך. בחרתי ללמוד את התואר השני במכללת אורנים במסלול של הדרכה וניהול כי תמיד חלמתי לחזור ולהיות חלק מהמסגרת החינוכית של לידה עד שלוש. התוכנית תרמה לי להתפתחותי המקצועית והחברתית, לביטחון העצמי שלי ולהבנה שיש לי את היכולת והמסוגלות לעשות זאת. קיבלתי כלים להתמודדות בשטח, ידע וכוח כדי להוביל שינוי במסגרת החינוכית.
בזכות התוכנית אני כיום מנהלת גן חובה, מדריכה בגיל הרך ומלווה גננות בראשית דרכן. הסגל המקצועי באורנים האמין בי, ליווה אותי לאורך כל התוכנית, סלל לי את הדרך להצלחה שלי היום והגשים לי חלום. תודה ענקית בלעדיכם זה לא היה קורה!​


תואר שני בחינוך - הגיל הרך  
" הרגשתי שסיימתי את הלימודים עם "ארגז כלים" שמלווה אותי במגוון עיסוקים בחיי, ובנוסף פותח דלתות רבות למגוון אפשרויות תעסוקה בשטח. "


ליזה בן זיו  - בוגרת בתכנית

שמי ליזה, אני גננת בחינוך המיוחד. ניהלתי גני חינוך מיוחד של מגוון מוגבלויות. למדתי בתכנית לתואר שני בחינוך בגיל הרך במוקד הדרכה במכללת אורנים. הגעתי בציפייה להרחיב את הידע שלי בתחום הגיל הרך. למעשה, הלימודים בתכנית זו תרמו לי הרבה מעבר להרחבת ידע. במהלך הלימודים רכשתי ידע, כלים, ותובנות שתרמו רבות להתפתחות האישית, המקצועית והאקדמית שלי.

במהלך הלימודים פגשתי עמיתים.ות שהיוו קהילה מקצועית לומדת בתוך התכנית. בשיעורים מתקיימת למידה משמעותית שהיא אינה "סלוגן" אלא הלכה למעשה והיא מהווה מודל בעבור הסטודנטים.ות לעבודתם בשדה במהלך הלימודים ולאחריהם. הליווי לסטודנטים.ות בתכנית הוא ליווי אישי ומשמעותי המאפשר ומעודד למידה בצורה מעמיקה, עצמאית ואיכותית.

התכנית בנויה ברמה אקדמית גבוהה ומאפשרת השתלבות בלימודי המשך באקדמיה. הרגשתי שסיימתי את הלימודים עם "ארגז כלים" שמלווה אותי במגוון עיסוקים בחיי, ובנוסף פותח דלתות רבות למגוון אפשרויות תעסוקה בשטח. לדוגמא: הדרכה במסגרות לגיל הרך, עבודה בתכניות לגיל הרך במרכזי הגיל הרך, תפקידי ניהול של הגיל הרך במגוון מקומות, השתתפות בתכניות פיתוח לגיל הרך על ידי מפעילים שונים, הרצאה בהשתלמויות ועוד...
כיום אני מדריכה פדגוגית של סטודנטיות לתואר ראשון בחינוך מיוחד בגיל הרך במכללה, מדריכה פדגוגית במסגרות לידה עד שלוש ובנוסף ממשיכה ללמוד. 

תואר שני בחינוך - הגיל הרך  
"אני יוצאת מהלימודים האקדמיים מאורנים עם תחושת מסוגלות עצמית גבוהה וארגז כלים מקצועי שאני מיישמת בקלות ובהצלחה בעבודה​​"


אני נוהא אבו-טועמה  - בוגרת התכנית

בשנות ה-20 שלי למדתי תואר ראשון, החיים סחפו אותי עם  עבודה בתחומי הגיל הרך השונים , ילדים ,וחיי משפחה. רק אחרי 18 שנה שילדיי בגרו החלטתי לחזור לאהבה הישנה שלי- האקדמיה.
ההסתגלות ללימודים האקדמיים, אחרי 18 שנה הפסקה והתחייבות לעבודה ומשפחה , הייתה מאוד קשה עבורי ואני הייתי על סף ייאוש. הגשתי 12 פעמים בקשה להפסקת לימודים, אך הסגל של אורנים פשוט לא ויתר עליי, זכיתי להכלה והקשבה והרגשתי שרואים אותי, על קשיי ויכולותיי. בעיקר סיגל אחיטוב ראשת החוג שדחתה את כל בקשותיי להפסקת הלימודים, היא תמיד הייתה שם בשבילי, הקשיבה, חיזקה והאמינה בי ויחד עם הצוות עשתה ככל יכולתה לסייע לי ולהתאים את הלמידה והדרישות האקדמיות למאפייני האישיים. ההשקעה בי גרמה לי להרגיש שייכת וחיזקה את המוטיבציה שלי.
היום, תודה לאל, סיימתי את התואר השני שלי בהצלחה יתרה. אני יוצאת מהלימודים האקדמיים מאורנים עם תחושת מסוגלות עצמית גבוהה וארגז כלים מקצועי שאני מיישמת בקלות ובהצלחה בעבודה שלי בפיקוח מעונות יום. הכלים והמיומנויות שרכשתי באורנים תומכים בהתפתחות המקצועית שלי, גם מבחינת היקף הידע שרכשתי וגם מבחינת היכולת להפיק דוחות מקצועיים ומקיפים.
מכללת אורנים :אני רוצה להודות לכם מכל ליבי על שעמדתם לצידי, לא ויתרתם עליי והכנתם אותי היטב לשוק העבודה.
תואר שני בחינוך - הגיל הרך  
"אני ממש מרגישה כי הלימודים מאפשרים לי להיות מקצועית יותר בתחום, ובעלת יכולת למידה והרחבת הידע בעת הצורך. "


גיליה דומיניץ - סטודנטית בתכנית

לאחר שנתיים של לימודים מאתגרים ומעניינים ביותר, חשוב לי לומר עד כמה הלימודים רלוונטיים ותופסים מקום מרכזי ויומיומי בעבודתי. 
סוגיות מעולם התוכן והפדגוגיה, בחירה של מטרות על למערכת שבה אני עובדת ואותה אני מובילה, יציקה של עקרונות עבודה מערכתיים ועבודת צוות תומכת, עקרונות של הדרכה ושיח עם הצוותים עם כל אלו אני נפגשת שוב ושוב.  
בנוסף, היכולת לחקור ולהתעמק בנושא מסוים, למצוא ידע רלוונטי ולדעת לעשות סינתזה בין תחומי הידע השונים.
אני ממש מרגישה כי הלימודים מאפשרים לי להיות מקצועית יותר בתחום, ובעלת יכולת למידה והרחבת הידע בעת הצורך. ​
Footer Mobile