מרצים ותפקידים בתוכנית לפסיכותרפיה רב-ממדית של מרכז שי לפסיכותרפיה, מכללת אורנים
ד"ר אורית גודקאר
ראש התוכנית, מרצה ומדריכה קלינית.
בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד ופסיכולוגיה חינוכית מהאוניברסיטה העברית, בוגרת תואר שלישי בלימודי מגדר מאוניברסיטת בר-אילן. מדריכה קלינית מומחית. עובדת עם ילדים, נוער ומבוגרים בקליניקה פרטית בכרכור, מדריכה בשירותים פסיכולוגים חינוכיים בפסיכותרפיה, פסיכולוגיה חינוכית, טיפול בהורות, ועוד. לימדה במסגרות אקדמיות שונות כגון המדרשה לפסיכולוגיה חינוכית.
ד"ר גודקאר הינה ממייסדי האתר פסיכולוגיה עברית, הפורטל המקצועי הגדול בישראל, לעוסקים בתחום הנפש.
ד"ר ניצה ירום
יועצת אקדמית מיוחדת לתכנית:
פסיכולוגית קלינית מדריכה ופסיכואנליטיקאית, מלמדת וכותבת בתחומי הגוף והפסיכואנליזה, מגדר ומיניות, מחברת הספרים "הגוף מדבר", "מצפן להורות ראויה", "סיפורי הגוף", "פסיכואנליזה בנפשנו", "ההיסטרי שבי ההיסטרי שבינינו".
ד"ר מעיין בורשטיין
בוגרת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית, מדריכה קלינית בכירה. מומחית בתחום של ילדים ונוער ועבודה עם בני משפחותיהם, הדרכה והנחיית קבוצות, וכן טיפול בטראומה מורכבת, הגירה ושפה. כיום משמשת כמפקחת קלינית מחוזית במנהל לחינוך התיישבותי ועליית הנוער וכן מלמדת באקדמיה- באוניברסיטת חיפה, במכללת קריית אונו ובמכללה האקדמית אורנים. דוקטורנטית באוניברסיטת תל אביב בביה"ס לחינוך.
ד"ר נאדיה מסארווה
פסיכולוגית מדריכה ומרצה.
בוגרת תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שלישי מאוניברסיטת חיפה.
מלמדת
ומדריכה פסיכולוגים ומטפלים אחרים בתחום הפסיכותרפיה, הורות, מתבגרים,
עבודה עם ילדים בסיכון, ופסיכוטראומה. חלק מצוות המרצים במכון חרוב, מכללת
אלקאסמי, המדרשה לפסיכולוגיה ומכללת אורנים. מטפלת בילדים מתבגרים ומשפחות
בתחומים שונים. מטפלת דיאדית. מנהלת שירות פסיכולוגי חינוכי.
ירון סופר
מרצה ומדריך קליני.
פסיכולוג קליני, מדריך בפסיכותרפיה ופסיכודיאגנוסטיקה, בוגר תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באקדמית תל אביב יפו, כיום פסיכולוג בכיר במחלקה להדרכת הילד והמשפחה במחלקה הפסיכיאטרית לילדים ולנוער במרכז הרפואי לגליל בנהריה. מתמקד באינטגרציה שבין חשיבה ועבודה דינמית לבין טיפול ממוקד תוך שילוב מגוון טכניקות טיפוליות. מדריך צוותים פרא רפואיים, סטודנטים ומתמחים בפסיכולוגיה לרבות הגשה לבחינת התמחות, מדריך צוותים טיפוליים במסגרות חינוכיות סביב תכניות התערבות בקשת רחבה של תחומים כגון: נוער בסיכון, תהליכי שינוי וגיוס מוטיבציה, טיפול ממוקד, התערבויות במשבר, הנחיית קבוצות ועוד. מרצה בתכנית לפסיכותרפיה של מרכז שי לפסיכותרפיה ומרצה ומדריך קליני בתכנית של "טיפול במשחק" במכללה האקדמית אורנים. במקביל עובד בקליניקה פרטית כמומחה לאבחון וטיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים.
טל אליוסף
מרצה ומדריכת בתחום המוגבלויות
בוגרת תואר שני בביבליותרפיה מאוניברסיטת חיפה. מטפלת ומדריכה בתחום המוגבלויות עובדת עם ילדים, נוער ומבוגרים. מלמדת במסגרות אקדמיות שונות: מכללת אורנים בחוג לחינוך מיוחד, בתכנית לפסיכותרפיה רב ממדית ובתכנית לגינון טיפולי, באקדמית אונו בתכנית ללימודי מוגבלויות וביחידה ללימודי המשך באוניברסיטת חיפה בתכנית להדרכת הורים. עובדת במרכז "לאורך הדרך" הנותן שירותי טיפול לאנשים עם מוגבלויות - רכזת תחום חרשים וכבדי שמיעה, מדריכת צוותים מטפלים והורים. במהלך מחקר מקדים לדוקטורט באוניברסיטת חיפה בחוג ללמידה הוראה והדרכה.
יעל עירון
פסיכולוגית חינוכית. בעלת תואר ראשון במדעי המוח מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית ממכללת תל אביב יפו.
מטפלת בבני נוער ובמבוגרים ומדריכה הורים. משלבת גישות פסיכו-דינאמיות, התנהגותיות וקוגניטיביות, בעיקר ,ACT ומקפידה להקשיב לנוכחות הגוף בחדר הטיפול. מלווה ומדריכה אנשי מקצוע מתחומים טיפוליים בעבודתם עם נוער בסיכון בחיפה. מרצה במכללת אורנים בתוכנית לפסיכותרפיה.
מתרגלת יוגה כ-13 שנים ובוגרת קורס למורים בכירים בויג'נאנה יוגה ממכללת וינגייט.
מעיין בר עוז
בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית. בוגרת התמחות בפסיכולוגיה קלינית. מתמחה בפסיכולוגיה חינוכית. מטפלת בילדים (כולל גיל רך), מתבגרים, מבוגרים צעירים והורים, בטיפולים פרטניים ודיאדיים. מדריכה צוותי חינוך ועובדת מול גורמי שיקום וטיפול. עורכת אבחונים פסיכולוגים למטרות טיפוליות וחינוכיות. בעלת ניסיון בטיפול בבעיות התפתחותיות, משברי חיים, חרדה ודיכאון, בעיות קשב, בעיות התנהגות והפרעות נפשיות. מאמינה שתנועה מתאפשרת דרך העמקה בעולם פנימי תוך החזקת המציאות.