- מרצה בכיר במכללת אורנים במכון לאמנות ובמסלול מורה אמן בתואר השני.
- הקים יחד עם עודד הירש את תכנית הוראת האמנות של המכון לאמנות במכללת שנקר ומרצה בשנקר במסגרת זו.
- כיהן כאוצר ראשי וניהל את אגף הנוער והחינוך לאמנות, במוזיאון ישראל. במסגרת תפקידים אלו היה חבר בפורום אוצרים ראשיים וחבר פורום ההנהלה הבכירה של מוזיאון ישראל.
- כיהן כמפקח על הוראת האמנות במחוז הצפון של משרד החינוך. במסגרת תפקיד זה בנה תכניות לימוד באמנות, העביר השתלמויות למורים, מנהלים ומפקחים. הכשיר ופיתח בתי ספר לאמנויות ברחבי המחוז.
- מרצה בפילוסופיה של האמנות, פילוסופיה של החינוך, אוריינות חזותית והוראת אמנות.
- אוצר תערוכות עצמאי, בעיקר בגלריית "המקרר" בתל-אביב.
- כתב שני ספרים. האחד בפילוסופיה של האמנות
ברודרמן אלי (2017), יופי של צריכה, חקירה אסתטית של המוצר המעוצב. רמת גן: הוצאת אוניברסיטת בר-אילן.
מ- 2019 חוקר תחום נוסף שעניינו אתיקה של בינה מלאכותית בחינוך ובתרבות. בעקבות מחקרו פרסם את הספר:
ברודרמן אלי (2023), ג'ו על ענן, בינה מלאכותית, סינגולריות טכנולוגית ושאלת ערך האדם. חיפה: פרדס הוצאה לאור. הספר יצא לאור באפריל 2023 ישר לתוך צונאמי הבינה המלאכותית היוצרת GAI.
הספר ג'ו על ענן הוא אריג של תובנות, שאלות וחוויות שנקודת המוצא שלהן היא סוגיית האתיקה של הבינה המלאכותית (ב"מ), והן שזורות בתוך מרקם של וידוי אישי, הגות, הומור ודאגה עמוקה לעתיד החברה והתרבות האנושית. המחבר נסמך לא רק על פילוסופים מתחום המדע, הטכנולוגיה והבינה המלאכותית, כגון אלברט בורגמן, סטיוארט ראסל וניק בוסטרום, אלא גם על כמה מעמודי התווך של הפילוסופיה המערבית – כאפלטון, הגל, קאנט, היידגר, בובר ומרקוזה.
בצד הביקורת על מגמות הפיתוח וההפצה של טכנולוגיות ב"מ מוצע גם פתח לחשיבה אחרת. השינוי נעוץ בהבחנה היסטורית בין אידאולוגיות מודרניסטיות ופוסט מודרניות, שהיו המגדלור וגם אבן הנגף של המאה העשרים ותחילת המאה הנוכחית, ובין תנועות חברתיות קהילתיות, שהמחבר מכנה אותן "היפו- מודרניות". המושג "היפו-מודרניזם" מוצג כמפתח להסתכלות הומנית על האדם והחברה וכמפתח להנחת תשתית אנושית, לא תועלתנית, בפיתוחו של ג'ו. עקב תובנה זו נקראים אנשי הפיתוח בתחום הבינה המלאכותית לאמץ את המושג הזה לחיקם ולהיות לפעילים החברתיים של העתיד.