הפסקה 11:20 – 11:30מושב ב' 11:30 – 13:10
7. מושב קק"ל: אתגרי שימור יערות במאה ה-21יו"ר: ארנון מדזיניכיתה: 401
- דניאלה קופל ואנה ברוק: שריפה ב"חגורת הספר העירוני" – חיפה כמקרה בוחן
- אלון אורנאי, גידי נאמן ותמר קיסר: השפעת פעולות למניעת שריפות על רשתות האבקה בחורש כרמל
- עומרי בונה: איך להתמודד עם שריפות ענק על רגל אחת?
8. TIMSS, PISA, מגדר ויצירתיות - סוגיות בהערכה בחינוך מתמטי
Thematic Session in Mathematics Education
TIMSS, PISA, Gender and Creativity: Issues in Assessment in Mathematics Education
יו"ר: עטרה שריקיכיתה: 402
- הלן פורגז: TIMSS ו-PISA: האם קיים קשר ביניהם?
- דוד מיטלברג: פיזה 2012: אתניות, מגדר והישגים בקרב תלמידים ישראלים
- עטרה שריקי: טיפוח יצירתיות מתמטית של תלמידים והערכת התפתחותה: מציאות אפשרית או חזון שלא ניתן למימוש?
• Helen Forgasz: TIMSS and PISA: Are they Related?
• David Mittelberg: PISA 2012: Ethnicity, Gender and Achievement among Israeli Students
• Atara Shriki: Nurturing Students' Mathematical Creativity and Assessing its Development: A Possible Reality or an Unattainable Vision?
-
ההרצאות במושב זה יוצגו בשפה האנגלית
9. סוגיות במקרא – מחקר ופרשנות
יו"ר: מיכה רואיכיתה: 403
- רות דנינו ליכטנשטיין: תרומתו של השדה הסמנטי בפרשנות תהלים יח (שמ"ב כב)
- ליאורה גולדמן: שמו ודמותו של משה בחיבור הארמי "חזונות עמרם" מקומראן
- מיכה רואי: ארבעה "סיפורי יציאה למסע" בספר יונה
- חנה כהן ידען: מקומו של מרחב הפולחן הביתי ותפיסות המרחב העולות ממנו: בית בעלת האוב כמקרה בוחן
10. חדשנות בהוראה, חינוך מיוחד וויסות עצמי
יו"ר:
מירי הראלכיתה: 201
- איילת אגוזי: מודל מתווך-מתערב להבנת השלכות נחשונים על חדשנות בבתי ספר
- אילת אטינגר: ללמד בן מלך: על תכני לימוד ועל דידקטיקה, בבן המלך והנזיר לאברהם אבן חסדאי
- אורית צוק ועינת ליכטינגר: קידום תהליכי ויסות עצמי ברמת התלמיד וברמת הצוות בכיתה ט' תקשורתית