יום רביעי מחוננים (ד', ה', ו') - תקצירי קורסים


קורסים לשכבת ד'​
"כל העולם במה": תיאטרון (ד4, ד5)– מיטל מור בטש 
לימודי התיאטרון מאמנים את התלמידים לחשיבה יצירתית, מקורית וביקורתית, הן כשחקנים ויוצרים והן כצופים.
בקורס זה נעסוק בתיאטרון מעשי וחווייתי, ובמהלכו  יתרגלו התלמידים אלמנטים שונים מתחום המשחק:  עבודה על דמות, הצגת קונפליקט, אלתור סצינות, התמודדות עם טקסט כתוב.
התנסות מעשית זו תורמת לחיזוק הביטוי והביטחון העצמי, שכלול יכולות בינאישיות בכל הנוגע לעבודה קבוצתית, שיתוף פעולה, חיזוק מוטיבציה וכישורים חברתיים. וכמובן, למידה מתוך כיף והנאה.

אוריגמי (ד5, ד4, ד6) – ד"ר דרור קפוטא 
בקורס נעשה צעדים ראשוניים של הכרות ומיומנות באמנות קיפולי הנייר, אוריגמי, שראשיתה ביפן עתיקה - וכיום היא חובקת עולם. נלמד את כללי הבסיס שיאפשרו לנו ליצור מגוון דגמים של בעלי חיים, דמויות וצורות, כל אלו מריבוע נייר צבעוני, ללא גזירה, רק ע"י קיפול. נתחיל מרמה בסיסית מאוד ממנה נתקדם בהדרגה, אך בכל שלב יוכל כל תלמיד להתאים את דרגת הקושי לרמתו ורצונו. 
במהלך הקורס נשלב קיפול מסורתי של דמויות מנייר אחד עם קיפול מודולרי (מספר ניירות) וקיפול רטוב מנייר עבה. נערוך משימות קיפול קבוצתיות ונלמד כיצד מאלתרים - אך עדיין שומרים על הכללים. 
הקורס משלב אמנות וחשיבה הנדסית, ומהווה פתיחה לעולם שלם בו אנו יכולים להמשיך ללמוד ולחקור בעצמנו!

אקולוגיה (ד6) – ד"ר אלה צחר
אקולוגיה מוגדרת כחקר הגורמים המשפיעים על השפע והתפוצה של כלל היצורים החיים עלי אדמות. 
קורס זה יעסוק בהיבטים אקולוגיים של האזור הים-תיכוני, ובמהלכו התלמידים יכירו מקרוב את החורש ואת המנגנונים האקולוגיים המניעים את המערכת האקולוגית הים-תיכונית. 
מה נלמד? נכיר את מיני הצמחים ובעלי החיים השוכנים בחבל ארץ מגוון זה, וננסה להבין כיצד השינוי המודרני הנוכחי משנה את פני האקולוגיה של האזור בו אנו חיים; נחקור בתי גידול המצויים בחורש כגון שלולית החורף והחי תחת האבן; ננסה לענות על שאלות הקשורות במגוון ביולוגי והשפעות האדם, כגון: מה הקשר בין רעיית עיזים לאקולוגיה של חיות הבר? אלו יחסי גומלין מתקיימים בין בעל חיים וצמחים המצויים בחורש? מהם השינויים העונתיים החלים בחי והצומח לאורך עונות השנה?; נפתח חלון אל עולם שמירת הטבע ושימור המינים המתקיימים בו.
מרבית השיעורים יתקיימו בגן הבוטני, בחדר החיות ובמעבדות בבית מרגולין.

אסטרטגיה או מזל? (ד5, ד6)– הדס הנדלמן 
מהו משחק? האם ההצלחה תלויה יותר במזל? באסטרטגיה? האם אפשר להשתפר?
מי לא מכיר את המשחקים  "משלוש יוצא אחד" ו-"אבן נייר ומספריים"? מהו תשבץ יפני? האם אי פעם השתמשתם בהטלת מטבע לקבל החלטות?
מה עומד מאחורי המשחקים האלו? 
בקורס נשתעשע עם המשחקים האהובים והמוכרים, נבין מה עומד מאחוריהם, נפתח וניצור משחקים, וכמובן גם נקפיד לשחק בהם!
הקורס מיועד לתלמידי כיתות ד', ומטרתו העיקרית היא להנות! ועל הדרך גם לנפץ את התדמית של מקצוע המתמטיקה כמקצוע כבד ומשעמם.

פרקליטים צעירים (ד6, ד4)– עו"ד אביטל שרוני
במהלך הקורס נערוך היכרות חווייתית עם מערכת המשפט ושיטת המשפט בישראל.
על מה נלמד? נלמד על החלוקה לענפי המשפט ונבין את משמעות מושגי היסוד בצורה כיפית ויצירתית; נכיר את שלוש הרשויות ונתמקד בתפקידי הרשות השופטת; נשאל מתי פונים לבית משפט? לאיזה סוג של בית משפט?  דרך משחק והמחשה, נלמד מהן הזכויות המגיעות לנו ובמקביל לכך, את האחריות שלנו כלפי הזולת; נתנסה בהכנת כתבי אישום וכתיבת טיעונים משפטיים, נלמד לאסוף ראיות, לחקור עדים ולטעון בצורה טובה ומשכנעת, באמצעות סימולציות ומשחקי תפקידים; כשנרגיש ממש מוכנים, נקיים משפט מבויים בו אנחנו נהיה בעלי התפקידים (עורכי דין, שופטים, עדים וכד').
איך נלמד? - נצפה יחד בסדרות טלוויזיה, ובקטעי סרטים, נזהה את הבעיה המשפטית שעולה, נשאל כיצד ניתן היה למנוע אותה  ונציע דרכי פעולה המתבססות  על הידע והכלים שרכשנו במהלך הקורס.

משחקי חשיבה אסטרטגיים (ד4)  – גנדי בירגר
משחק חשיבה הוא משחק שבו יכולתו האינטלקטואלית של השחקן היא אשר מכריעה את הכף. 
משחק חשיבה הוא אחד האמצעים הטובים לפיתוח מיומנויות חשיבה בשילוב הנאה. ישנם מחקרים המעידים כי אצל אנשים אשר נוהגים לשחק במשחקי חשיבה זוגיים על בסיס קבוע, יאופיינו בכישורי ניהול מאוד מפותחים. המשחקים מהווים "תרגילי התעמלות למוח" ומפתחים מגוון מיומנויות: החשיבה האנליטית, המתמטית, העצמאית והאסטרטגית; זיכרון, ריכוז, חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה; אינטראקציה חברתית ותקשורת בין אישית; ניסוי וטעיה - היכולת ללמוד או להבין מן הניסיון; היכולת להגיב בזמן קצר ובהצלחה למצבים חדשים; היכולת להשתמש בהיגיון לפתרון בעיות; היכולת לרכוש ידע וליישמו באמצעות החשיבה וההיגיון.
קורס משחקי חשיבה אסטרטגיים כולל בתוכו היכרות עם משחקי חשיבה אסטרטגיים ידועים ומאוד מאתגרים, כגון  גו, רברסי ודמקה בינלאומית.

זרקור על גיבור (ד5) – קארן גרינברג
מי הם הגיבורים שלנו? מי הם הדמויות בחיינו שאותם אנחנו מעריכים ומעריצים? ומדוע – מה יש בהם שהופך אותם למיוחדים כל כך?
במהלך קורס זה נבדוק מי ומהם גיבורי תרבות, מה הופך אותם לכאלה, ומדוע אנו זקוקים להם. 
נבחר גיבור/ה תרבות מתחום הספורט, האמנות, הפוליטיקה, המדעים, הספרות, החינוך ועוד – נחקור אותם, ונבנה להם אתר אינטרנט. 
הקורס משלב העמקה בדיונים על הזהות שלנו ועל התרבות הישראלית והמערבית, עם רכישת כלי חקר, איסוף מידע ובחירת מקורות מידע מהימנים, והתנסות פעילה בבניית אתרים. 

רפואה סינית (כיתה ד') – יעל אברמסון 
הרפואה הסינית קיימת כבר יותר מ 3,000 שנה. היא רואה את האדם כחלק מהטבע. בסיסה של הרפואה הסינית מתארת צורך של המטפל למנוע מחלות על ידי לימוד אורח חיים בריא. במידה והמטופל חלה, המטפל ברפואה סינית יאבחן את הסיבה למחלה ויטפל בה בשלל דרכים – דיקור, שיאצו, טווינה, צמחי מרפא, תזונה ועוד. 
מה נלמד? תיאוריות ברפואה הסינית, מהו הרעיון שעומד מאחורי מניעת מחלות? נחווה מה הוא טיפול השיאצו, נכיר את הגישה של הרפואה הסינית למזונות שונים ולאופני התאמתם לאנשים שונים.

שחמט (כיתה ד') – גנדי בירגר 
לימוד שחמט – מטלה לא פשוטה, אך מאוד חשובה. בעת הלימוד קודם כל צריך רצון ללמוד, להכיר משהו חדש, לפתח סבלנות ולהתגבר על הכישלונות. אחת המטרות החשובות של לימוד השחמט היא לגרום לילד להפנים שבשחמט (וגם בחיים) אי אפשר רק לנצח. ישנם גם הפסדים, זה חלק בלתי נפרד מההתקדמות. לימוד שחמט -זו לא מטרה בפני עצמה, אלא זה כלי לימוד אשר מאפשר לילד לפתח ולממש את הפוטנציאל האינטלקטואלי והאישי שלו. 
היעדים והעקרונות המנחים את שיעורי השחמט: פיתוח החשיבה האנליטית, המתמטית, העצמאית והאסטרטגית של ילדים; הטמעת ערכים של משמעת, התמדה ושאיפה למצוינות; שיפור הביטחון העצמי והדימוי העצמי; פיתוח יכולת קבלת ההחלטות והאחראיות על מעשים; קידום כישורי חיים, פיתוח יכולת התמודדות ביעילות עם מצבי קושי, לחץ, משבר וכישלון; פיתוח הזיכרון והריכוז; פיתוח חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא.
הלימוד מועבר על ידי למידה התנסותית, בעזרת לוח הדגמה גדול, לוחות שחמט רגילים, וכן הרבה משחקים ומטלות.

אנימציה (כיתה ד')– קארן גרינברג
…4…3…2…1…  אקשן! 
אתם מוקסמים מאנימציה? יש לכם רעיונות נהדרים לסרטים? או שאולי רציתם לדעת איך להביא את היצירתיות שלכם לרמה אחרת? הידעתם שסרטי אנימציה הם הסרטים הראשונים שנעשו אי פעם? והאם ידעתם ש"טכניקת אנימציה" התגלתה במקרה במהלך רכיבה והימור על סוסים?
יש הרבה דרכים להשתמש בסרטי אנימציה כדי להביע רעיונות שאי אפשר לעשות אחרת.
בשיעור חוויתי זה נלמד צילום סרטי אנימציה בטכניקות שונות כמו STOP MOTION, FLIPACLIP ועוד. 
צילום סרט אנימציה ידרוש מאתנו עבודה יצירתית בעזרת אביזרים שונים כמו לגו, פלסטלינה, צמחים ועוד. בכל שיעור תקבלו אייפד לעבודה אישית או קבוצתית ותעסקו בהפקת סרטונים מקוריים.  
כשמכחול וטאבלט נפגשים (כיתה ד') – פולינה בלוקון ואילן לוז 
תהיתם איך ציירו פעם סרט מצויר? איך גרמו לבובות הפלסטלינה להיראות כדמויות חיות וקלילות? מה הקשר בין מוסיקה, אמנות וטכנולוגיה? 
קורס זה משלב בין עולם האמנות הפלסטית (פלסטלינה, חימר, וכלי ציור וצביעה שונים) לבין העולם הדיגיטלי והטכנולוגי (עיצוב, צילום ועריכה), ומאפשר לנו להרחיב את האופקים והמיומנויות בשני העולמות. 
הקורס יתקיים כסדנא שבה התלמידים יתנסו בציור ובפיסול, וייצרו תוצרים אשר ישולבו בהמשך בהפקת תוצר דיגיטלי ווירטואלי. במהלכו נחקור ונשווה את הדמיון והשוני בין האמנות הפלסטית לדיגיטלית, ונתנסה בציור על דף עם צבע ומכחול, לעומת ציור על גבי טאבלטים. 
נלמד בסביבות למידה שונות - בכיתה, בסדנת האומנות, בגינה ובחצר. נשתמש בכלים רבים מעולם האמנות הדיגטלית - טבאלטים, מחשבים, מצלמות, תוכנות ואפליקציות מתקדמות,  יחד עם כלים מעולם האמנות הקלאסית. 
לאחר סיום העבודה על תהליך של כל יצירה, התוצרים יוצגו בכיתה ואנו נקיים שיח עמיתים לקידום הלמידה וההבנה שלנו בתחום. 

מועדון קריאה: הארי פוטר ואבן החכמים (כיתה ד')- אמנון הלל 
איך הארי פוטר משחרר נחש בריח מגן החיות? מה הפך את הארי, רון והרמיוני לחברים הכי טובים? מהו מספר הכספת שבה הוחזקה אבן החכמים? 
במהלך הקורס נקרא ביחד קטעים מתוך 'הארי פוטר ואבן החכמים', נשוחח על הספר ונתעמק בדמויות ובמסע שהן עוברות. במפגשים נלמד על מבנה כיאסטי וצורת כתיבה ייחודית, נתייחס למיתולוגיה היוונית, ונגלה שלשאלות יש תשובות הרבה יותר מעניינות ממה שחשבנו. 
הקורס ישלב פרשנות וגילויים של מומחים להארי פוטר מכל העולם, וכן יצירות נוספות של ג'יי. קיי. רולינג. חלק מהמפגשים כוללים גם פעילות ומשחקים בעקבות היצירה. 
הקורס מתאים למי שקראו לפחות את הספר הראשון של הארי פוטר.

כימיה: מדעי החומר (כיתה ד') – ד"ר דנה שחייני 
מהו הוא חומר וממה הוא מורכב?
בקורס זה נלמד על חומרים שאנחנו רואים בעיניים וגם על כאלה שאנחנו לא- אטומים, מולקולות ופולימרים. 
נשאל שאלות קשורות לתחומים של כימיה, פיזיקה וביולוגיה ונתנסה במעבדה בניסויים מיוחדים ומאתגרים. 
נלמד להסתכל על עולם החומר ולשאול שאלות, לחפש תשובות ובעיקר לחזק את הסקרנות שלנו.


קורסי חובה לשכבת ה' (שיעור ראשון)
"מקום בתוך קופסא": סדנת אמנות – עינת בוסי (ה4, ה5)
במסגרת סדנת האמנות נתנסה בעבודה תהליכית וניצור עולם דמיוני בתוך קופסת עץ. הקופסא תהווה עבורנו מיכל עבודה שמור ובטוח שבתוכו נביא לידי ביטוי מעולמנו הפנימי. 
תהליך העבודה יתחיל בסיור במוזיאון אמנות וירטואלי ובבחירה אינטואיטיבית של יצירת אמנות שמעוררת בנו השראה ליצירה. הבחירה במקור ההשראה תעודד את החיבור אל העולם הפנימי, אל הסקרנות הטבעית ואל תחומי העניין שלנו. 
בהמשך, נעסוק בחקר מעמיק אודות היצירה והאמן, באמצעות תרגילים של התבוננות, רישום חופשי, אסוציאציה, ואז - ניצור בתוך הקופסא. כך נתרגל באופן חווייתי מיומנויות מחשבתיות וטכניות כמו תכנון ופתרון בעיות ומיומנויות עבודה בחומרים מגוונים. 
במהלך הקורס יושם דגש על מיומנויות הקשבה ושיח בין חברי הקבוצה ועל שיתוף פעולה והפריה הדדית. בסופו של התהליך נציג את העבודות בתערוכה משותפת.

משחקי חשיבה אסטרטגיים (כיתות ה5)– גנדי בירגר 
משחק חשיבה הוא משחק שבו יכולתו האינטלקטואלית של השחקן היא אשר מכריעה את הכף. 
משחק חשיבה הוא אחד האמצעים הטובים לפיתוח מיומנויות חשיבה בשילוב הנאה. ישנם מחקרים המעידים כי אצל אנשים אשר נוהגים לשחק במשחקי חשיבה זוגיים על בסיס קבוע, יאופיינו בכישורי ניהול מאוד מפותחים. המשחקים מהווים "תרגילי התעמלות למוח" ומפתחים מגוון מיומנויות: החשיבה האנליטית, המתמטית, העצמאית והאסטרטגית; זיכרון, ריכוז, חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה; אינטראקציה חברתית ותקשורת בין אישית; ניסוי וטעיה - היכולת ללמוד או להבין מן הניסיון; היכולת להגיב בזמן קצר ובהצלחה למצבים חדשים; היכולת להשתמש בהיגיון לפתרון בעיות; היכולת לרכוש ידע וליישמו באמצעות החשיבה וההיגיון.
קורס משחקי חשיבה אסטרטגיים כולל בתוכו היכרות עם משחקי חשיבה אסטרטגיים ידועים ומאוד מאתגרים, כגון  גו, רברסי ודמקה בינלאומית.

צילום וחשיבה ויזואלית (ה6, ה4)– אילן לוז 
הקורס "צילום וחשיבה ויזואלית" נוגע בכמה תחומי ידע: באומנות, בצילום, בעיבוד ובוידאו. 
מטרת הקורס היא לגבש ראייה המאפשרת לעבד לתמונה [תמונת סטילס או צילום בוידאו] את הרשמים הנראים בעין ולנסות לעצב באופן אוטומטי את המראה הנשקף לעין ולעבד אותו כדי שיתאים יותר לתמונה המצולמת
מה נלמד? מהי אמנות ומה לא אמנות?; קומפוזיציה; האור איך משפיע האור על התמונה/הציור/הוידאו; הנושא והרקע; מאיזה גובה אני יכול לספר את הסיפור –מי מספר את הסיפור? איך זווית הצילום/הציור יכולה להשפיע על הפרשנות? האם כדאי לפעמים לבלבל את הצופה?; תבניות חוזרות והשבירה שלהן; עומק השדה; מסגור;  השתקפויות  ועיוותים; עריכה בוידאו – הדרך לספר סיפור שונה לגמרי.

"מדע בקופסא": לגו מכני (ה6)– ד"ר דרור קפוטא 
נבנה דגמים מדעיים-הנדסיים בעזרת ערכת לגו ייעודית, ודרך כך נלמד עקרונות בסיסיים במכניקה וכיצד הם משמשים לבניית מכונות שונות.  נבנה רכב ממונע, משקל ושעון מטוטלת, טורבינת רוח, מכונית מרוץ עם תיבת הילוכים, חרק רובוטי שהולך בעצמו ועוד. נלמד כיצד מרימים משקל כבד בעזרת כוח מועט, כיצד עובד מד המרחק ברכב וכיצד עובדים ההילוכים, נלמד שאין הבדל בין גלגול להליכה ועוד. בחלקו האחרון של הקורס נעבור בהדרגה מבנייה לפי הוראות למשימות ״הנדסה לאחור״, תכנון עצמאי של דגמים ואלתור חופשי. 
מרבית העבודה תעשה בזוגות, אך נערוך גם משימות ותחרויות קבוצתיות. 
הקורס ישלב בניה בידיים ומיומנויות טכניות עם אתגרי חשיבה מדעית ולוגית.


קורסי בחירה לשכבת ו' (שיעור ראשון) 
"בדרך להוגוורטס" - מועדון קריאה על הארי פוטר (כיתה ו')- אמנון הלל 
האהבה לספרי הארי פוטר איננה נגמרת אחרי הקריאה הראשונה – היא רק מתחילה. קוראי וקוראות הארי פוטר יודעים שברגע שמסיימים לקרוא את הספרים, מייד רוצים לקרוא אותם שוב, או יותר טוב - לדבר עליהם עם אחרים.
זהו קורס למי שעדיין מחכים ומחכות למכתב מהוגוורטס! במהלכו נקרא יחד חלקים נבחרים משבעת ספרי הארי פוטר, נשוחח עליהם ונכיר פרשנות מרתקת ליצירת המופת האהובה. במפגשים נדבר על חלומות, על חידות ועל מכשירים קסומים, נכיר לעומק את הדמויות, נתייחס למבנה וטכניקות כתיבה ייחודיות של ג'יי. קיי. רולינג וכמובן נהנה מההומור והקסם של הספרים. בחלק מהמפגשים נעשה גם פעילויות ואתגרים שקשורים לספרים. 
השיעור מתייחס אל כל שבעת הספרים של הארי פוטר ומתאים למי שכבר קראו את הסדרה לפחות פעם אחת.

"היה היה": מסע בתולדות המתמטיקה (כיתה ו') – הדס הנדלמן  
האם המתמטיקה היא תגלית, או המצאה? 
האם האפס היה שם תמיד? מהו בכלל האינסוף? ומתי כל המתמטיקה התחילה?
לא היינו מצליחים לתפקד ללא המתמטיקה. למען האמת, כל אותם דברים שאנו מקבלים היום כמובנים מאליהם – מטלוויזיה ועד הטלפון הנייד, מטוס, מכונית, רכבת, פיתוחים רפואיים – כל אלו נשענים על מתמטיקה בת אלפי שנים. 
אך המתמטיקה לא הגיחה לעולם ביום אחד...
בקורס נביא את סיפור חייהם של האנשים שעומדים מאחורי ההיסטוריה המפוארת של המתמטיקה בתרבויות השונות – המצרית, הרומית, הבבלית, ההודית, ועוד. ניחשף לשיטות ספירה ונתנסה בפתרון בעיות חשבוניות עתיקות יומין.

מבוכים ודרקונים (כיתה ו') – אריאל רוזנר  
D&D, Dungeons and Dragons is a popular Role-Playing Game known throughout the world, as a fun way to socialize in a small to medium group of children, while using their imagination in a Fantasy setting. 
In this course we will be playing D&D and while we have fun, we will be learning many social skills needed for life, as well as learning about social norms and understanding others through Role-Playing, in addition to that I will help the students develop a variety of skills such as planning, leading and execution of plans that they develop to deal with a variety of situational encounters.

(הקורס נלמד בשפה העברית )

מדעי החומר (כיתה ו') – ד"ר דנה שחייני 
מהו הוא חומר וממה הוא מורכב?
בקורס זה נלמד על חומרים שאנחנו רואים בעיניים וגם על כאלה שאנחנו לא- אטומים, מולקולות ופולימרים. 
נשאל שאלות קשורות לתחומים של כימיה, פיזיקה וביולוגיה ונתנסה במעבדה בניסויים מיוחדים ומאתגרים. 
נלמד להסתכל על עולם החומר ולשאול שאלות, לחפש תשובות ובעיקר לחזק את הסקרנות שלנו.

משחקי מדע בדיוני (כיתה ו') –אריאל רוזנר 
As many children are now familiar with Dungeons & Dragons as well as other fantasy stories & games, with the rising popularity of Super Heroes, another way to introduce them to Science is through role-playing games. Over the course of the year we will learn about science, future predictions as well as our modern society through a Science Fiction Role-playing Game. As with other RPG's they will improve social skills, practicing group dynamics through goal-oriented learning, as they participate together in an adventure in Space! 

(הקורס נלמד בשפה העברית)

"אלוהומורה"- מפתחות קריאה לספרי הארי פוטר (כיתה ו') -  אמנון הלל
בספרי הארי פוטר חבויות משמעויות סמויות, שאפשר לגלות ולהבין אותן רק אם נכיר את 'מפתח הקריאה' המתאים. 
למה לוולדמורט יש עיניים אדומות? מדוע נקראת להקת הרוק של הקוסמים בשם 'אחיות הגורל'?  למה בכל הספרים המפגש עם הרוע וחווית הכמעט מוות של הארי מתרחשים למטה מתחת לאדמה? 
בקורס נלמד מה הייתה האלכימיה וכיצד רולינג שילבה אותה בשבעת הספרים שלה, נדבר על הקבלות מרתקות למיתולוגיה היוונית, נלמד על המבנה הנסתר הסימטרי של הסדרה ונכיר יצירות מן העבר, שג'יי. קיי. רולינג הושפעה מהן ו'משוחחת' איתן בתוך ספרי הארי פוטר.
הקורס מתאים למי שקראו את כל שבעת ספרי הארי פוטר.

קורסי בחירה לשכבות ה'- ו' (שיעורים שני ושלישי)
"כל העולם במה": תיאטרון (כיתות ה'-ו') – מיטל מור בטש 
לימודי התיאטרון מאמנים את התלמידים לחשיבה יצירתית, מקורית וביקורתית, הן כשחקנים ויוצרים והן כצופים.
בקורס זה נעסוק בתיאטרון מעשי וחווייתי, ובמהלכו  יתרגלו התלמידים אלמנטים שונים מתחום המשחק:  עבודה על דמות, הצגת קונפליקט, אלתור סצינות, התמודדות עם טקסט כתוב.
התנסות מעשית זו תורמת לחיזוק הביטוי והביטחון העצמי, שכלול יכולות בינאישיות בכל הנוגע לעבודה קבוצתית, שיתוף פעולה, חיזוק מוטיבציה וכישורים חברתיים. וכמובן, למידה מתוך כיף והנאה.

שחמט (כיתות ה'-ו') – גנדי בירגר 
לימוד שחמט – מטלה לא פשוטה, אך מאוד חשובה. בעת הלימוד קודם כל צריך רצון ללמוד, להכיר משהו חדש, לפתח סבלנות ולהתגבר על הכישלונות. אחת המטרות החשובות של לימוד השחמט היא לגרום לילד להפנים שבשחמט (וגם בחיים) אי אפשר רק לנצח. ישנם גם הפסדים, זה חלק בלתי נפרד מההתקדמות. לימוד שחמט -זו לא מטרה בפני עצמה, אלא זה כלי לימוד אשר מאפשר לילד לפתח ולממש את הפוטנציאל האינטלקטואלי והאישי שלו. 
היעדים והעקרונות המנחים את שיעורי השחמט: פיתוח החשיבה האנליטית, המתמטית, העצמאית והאסטרטגית של ילדים; הטמעת ערכים של משמעת, התמדה ושאיפה למצוינות; שיפור הביטחון העצמי והדימוי העצמי; פיתוח יכולת קבלת ההחלטות והאחראיות על מעשים; קידום כישורי חיים, פיתוח יכולת התמודדות ביעילות עם מצבי קושי, לחץ, משבר וכישלון; פיתוח הזיכרון והריכוז; פיתוח חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא.
הלימוד מועבר על ידי למידה התנסותית, בעזרת לוח הדגמה גדול, לוחות שחמט רגילים, וכן הרבה משחקים ומטלות.

"מקום בתוך קופסא": סדנת אמנות (כיתות ה'-ו') – עינת בוסי
 במסגרת סדנת האמנות נתנסה בעבודה תהליכית וניצור עולם דמיוני בתוך קופסת עץ. הקופסא תהווה עבורנו מיכל עבודה שמור ובטוח שבתוכו נביא לידי ביטוי מעולמנו הפנימי. 
תהליך העבודה יתחיל בסיור במוזיאון אמנות וירטואלי ובבחירה אינטואיטיבית של יצירת אמנות שמעוררת בנו השראה ליצירה. הבחירה במקור ההשראה תעודד את החיבור אל העולם הפנימי, אל הסקרנות הטבעית ואל תחומי העניין שלנו. 
בהמשך, נעסוק בחקר מעמיק אודות היצירה והאמן, באמצעות תרגילים של התבוננות, רישום חופשי, אסוציאציה, ואז - ניצור בתוך הקופסא. כך נתרגל באופן חווייתי מיומנויות מחשבתיות וטכניות כמו תכנון ופתרון בעיות ומיומנויות עבודה בחומרים מגוונים. 
במהלך הקורס יושם דגש על מיומנויות הקשבה ושיח בין חברי הקבוצה ועל שיתוף פעולה והפריה הדדית. בסופו של התהליך נציג את העבודות בתערוכה משותפת.

מבוכים ודרקונים (כיתות ה'-ו') – אריאל רוזנר 
D&D, Dungeons and Dragons is a popular Role-Playing Game known throughout the world, as a fun way to socialize in a small to medium group of children, while using their imagination in a Fantasy setting. 
In this course we will be playing D&D and while we have fun, we will be learning many social skills needed for life, as well as learning about social norms and understanding others through Role-Playing, in addition to that I will help the students develop a variety of skills such as planning, leading and execution of plans that they develop to deal with a variety of situational encounters.

(הקורס נלמד בשפה העברית )

הארי פוטר ואבן החכמים (כיתות ה'-ו')- אמנון הלל 
איך הארי פוטר משחרר נחש בריח מגן החיות? מה הפך את הארי, רון והרמיוני לחברים הכי טובים? מהו מספר הכספת שבה הוחזקה אבן החכמים? 
במהלך הקורס נקרא ביחד קטעים מתוך 'הארי פוטר ואבן החכמים', נשוחח על הספר ונתעמק בדמויות ובמסע שהן עוברות. במפגשים נלמד על מבנה כיאסטי וצורת כתיבה ייחודית, נתייחס למיתולוגיה היוונית, ונגלה שלשאלות יש תשובות הרבה יותר מעניינות ממה שחשבנו. 
הקורס ישלב פרשנות וגילויים של מומחים להארי פוטר מכל העולם, וכן יצירות נוספות של ג'יי. קיי. רולינג. חלק מהמפגשים כוללים גם פעילות ומשחקים בעקבות היצירה. 
הקורס מתאים למי שקראו לפחות את הספר הראשון של הארי פוטר.

עיבוד תמונה בפוטושופ (כיתות ה'-ו') – אילן לוז
בקורס זה נתוודע לתכנת הפוטושופ ונלמד מיומנות של עבודה עם תמונות ועיבוד תמונה בתוכנה. 
מה נלמד?  אמנות ופוטושופ-  האם הפוטושופ פוגע באמנות הצילום או מקדם אותו או שהוא אמנות בפני עצמה; הכרות עם המחשב; בהירות וקונאראסט; עבודה עם שכבות;  גזירה;  יצירת קולאז פרצופים; העתקה לרקע שונה -  שימוש בצילומי פורטרט והחלפת הרקע. למתקדמים – בניית רקע ממספר רקעים; כלי הWARP להתאמה ועיוות התמונה; אובייקטים חכמים; מסכות ופילטרים; יצירת הילה; הוספת טקסט והקרנת תמונה על טקסט; יצירת חותמת מים; יצירת כרזות, פוסטרים ודפי מידע; איחוי ותיקון תמונות ישנות; יצירת עולמות פנטסטיים.
דרישות הקורס: על התלמידים להביא מצלמה וקורא כרטיסים [או כבל להורדה] . ניתן לצלם בטלפון נייד בתנאי שהתלמיד למד בבית כיצד להוריד תמונות מהטלפון והביא את הכבל הנדרש.
יש להביא לשיעור דיסק און-קי עם מאגר תמונות אותן צילמו התלמידים.

"בדרך להוגוורטס" - מועדון קריאה על הארי פוטר (כיתות ה'-ו')- אמנון הלל 
האהבה לספרי הארי פוטר איננה נגמרת אחרי הקריאה הראשונה – היא רק מתחילה. קוראי וקוראות הארי פוטר יודעים שברגע שמסיימים לקרוא את הספרים, מייד רוצים לקרוא אותם שוב, או יותר טוב - לדבר עליהם עם אחרים.
זהו קורס למי שעדיין מחכים ומחכות למכתב מהוגוורטס! במהלכו נקרא יחד חלקים נבחרים משבעת ספרי הארי פוטר, נשוחח עליהם ונכיר פרשנות מרתקת ליצירת המופת האהובה. במפגשים נדבר על חלומות, על חידות ועל מכשירים קסומים, נכיר לעומק את הדמויות, נתייחס למבנה וטכניקות כתיבה ייחודיות של ג'יי. קיי. רולינג וכמובן נהנה מההומור והקסם של הספרים. בחלק מהמפגשים נעשה גם פעילויות ואתגרים שקשורים לספרים. 
השיעור מתייחס אל כל שבעת הספרים של הארי פוטר ומתאים למי שכבר קראו את הסדרה לפחות פעם אחת.

כשהיצירות מתעוררות לחיים (כיתות ה'-ו') – פולינה בלוקון ואילן לוז
תהיתם איך ציירו פעם סרט מצויר? איך גרמו לבובות הפלסטלינה להיראות כדמויות חיות וקלילות? מה הקשר בין מוסיקה, אמנות וטכנולוגיה? 
קורס זה משלב בין עולם האמנות הפלסטית (פלסטלינה, חימר, וכלי ציור וצביעה שונים) לבין העולם הדיגיטלי והטכנולוגי (עיצוב, צילום ועריכה), ומאפשר לנו להרחיב את האופקים והמיומנויות בשני העולמות. 
הקורס יתקיים כסדנא שבה התלמידים יתנסו בציור ובפיסול, וייצרו תוצרים אשר ישולבו בהמשך בהפקת תוצר דיגיטלי ווירטואלי. במהלכו נחקור ונשווה את הדמיון והשוני בין האמנות הפלסטית לדיגיטלית, ונתנסה בציור על דף עם צבע ומכחול, לעומת ציור על גבי טאבלטים. 
נלמד בסביבות למידה שונות - בכיתה, בסדנת האומנות, בגינה ובחצר. נשתמש בכלים רבים מעולם האמנות הדיגטלית - טבאלטים, מחשבים, מצלמות, תוכנות ואפליקציות מתקדמות,  יחד עם כלים מעולם האמנות הקלאסית. 
לאחר סיום העבודה על תהליך של כל יצירה, התוצרים יוצגו בכיתה ואנו נקיים שיח עמיתים לקידום הלמידה וההבנה שלנו בתחום. 

קומיקס (כיתות ה'-ו') – גליה עוזמי
בקומיקס אנחנו משלבים ציור ולפעמים גם טקסט כתוב, המצוירים בתוך מסגרות. הדמויות שלנו עוברות הרפתקאות וחוויות מרגשות, מצחיקות ודרמטיות בין מסגרת למסגרת. כך אנו מציירים סיפור ובוראים עולם משלנו בו אנו מייצרים את הדמויות ומציירים את עולמם. 
בקורס נלמד מה זה קומיקס, ואילו סגנונות ציור שונים ניתן לשלב בו. נלמד איך כותבים סיפור, איך מאפיינים דמות, נלמד כיצד משלבים טקסט וציור, בניית סטורי-בורד, עיצוב עמוד קומיקס, ציור תנועה, ואיך לשלב דיבור ומחשבה בקומיקס.

אסטרטגיה או מזל? (כיתות ה'-ו')– הדס הנדלמן 
מהו משחק? האם ההצלחה תלויה יותר במזל? באסטרטגיה? האם אפשר להשתפר?
מי לא מכיר את המשחקים  "משלוש יוצא אחד" ו-"אבן נייר ומספריים"? מהו תשבץ יפני? האם אי פעם השתמשתם בהטלת מטבע לקבל החלטות?
מה עומד מאחורי המשחקים האלו? 
בקורס נשתעשע עם המשחקים האהובים והמוכרים, נבין מה עומד מאחוריהם, נפתח וניצור משחקים, וכמובן גם נקפיד לשחק בהם!
הקורס מיועד לתלמידי כיתות ה'-ו', ומטרתו העיקרית היא להנות! ועל הדרך גם לנפץ את התדמית של מקצוע המתמטיקה כמקצוע כבד ומשעמם.

אקולוגיה, צמחים ובע"ח (כיתות ה'-ו') – ד"ר אלה צחר
במהלך הקורס נערוך היכרות עם מגוון מיני צמחים ובעלי חיים, נלמד כיצד הם מותאמים לבית גידולם, כיצד הם עומדים באתגרי טריפה והזנה. נסייר בגן הבוטני ונכיר מיני צמחים ובעלי החיים השוכנים בו. נחקור בתי גידול המצויים בחורש כגון שלולית החורף והחי תחת האבן. נחקור את הקשר בין מבנה הפרחים ובעלי החיים המאבקים אותם.
במהלך הקורס ננסה לענות על שאלות כגון: אלו יחסי גומלין מתקיימים בין בעל חיים וצמחים המצויים בחורש? מהם השינויים העונתיים החלים בחי והצומח לאורך עונות השנה? כיצד צמחים ובעלי חיים מותאמים לסביבת חייהם?
בנוסף, הקורס יפתח בפני התלמידים את עולם שמירת הטבע ושימור המינים המתקיימים בו בהיבט מקומי וגלובאלי, תחום אקטואלי ההולך וצובר חשיבות ומודעות רבה בארץ ובעולם.
מרבית השיעורים יתקיימו בגן הבוטני ובמעבדות בבית מרגולין.
שימו לב: הקורס פתוח רק עבור תלמידים שלא למדו אותו בעבר.

פרקליט מתקדם – עו"ד אביטל שרוני (ה'-ו')
במהלך הקורס נרחיב ונעמיק את הידע בעולם המשפט, נפתח את יכולת ההבעה בעל פה ובכתב ואת כושר השכנוע, נתלבט בשאלות משפטיות ונציע דרכי פעולה לפתרון.  
נלמד את הגבול בין חופש הביטוי לבין הפגיעה בזולת בעידן הטיקטוק, אינסטגרם והרשתות החברתיות. נדון בשאלה מהו שיח מכבד ומתי התבטאויות יכולות להוות הטרדה, איזה תכנים מותר לנו להפיץ ומתי הפצה של תמונה היא עבירה. 
נשאל מה קורה כאשר שתי זכויות מתנגשות ? מה חשוב יותר? וכיצד מחליטים? נכיר את זכויות בני הנוער בעבודה – נשאל מתי מתחילים? כמה משלמים ?מהן שעות העבודה? והאם מותר לעבוד בלילה? נעסוק בנושאים שונים מעולם המשפט המעסיקים ילדים ובני נוער כמו: מהן עבירות התנועה הנפוצות מבוצעות על ידי קטינים?; אך מתבצע הטיפול בבני נוער שביצעו עבירה פלילית? מה ההבדל בית בית משפט לנוער לבית משפט רגיל, ומה מטרתו?
נתנסה בהכנת כתבי אישום וכתיבת טיעונים משפטיים, נלמד לאסוף ראיות, לחקור עדים ולטעון בצורה טובה ומשכנעת, באמצעות סימולציות ומשחקי תפקידים. כשנרגיש ממש מוכנים, נקיים משפט מבויים בו אנחנו נהיה בעלי התפקידים (עורכי דין, שופטים, עדים וכד').
הקורס יועבר באופן חוויתי, בין השאר, על ידי הפעלות, חלוקה לקבוצות עבודה,  משחקי תפקידים, צפייה בסרטים ועוד. 

שחמט למתקדמים (כיתות ה'-ו') – גנדי בירגר
ישנן אפשרויות רבות לפתח יכולות מדהימות בילדים שלנו. אחת מהן היא שחמט. לימוד שחמט - זו לא מטרה בפני עצמה, אלא זה כלי לימוד אשר מאפשר לילד לפתח ולממש את הפוטנציאל האינטלקטואלי והאישי שלו. 
היעדים והעקרונות המנחים את שיעורי השחמט למתקדמים: לימוד טקטיקה ואסטרטגיה ברמה מתקדמת, לימוד ותבניות של הפתיחות, לימוד אסטרטגיה ותבניות של אמצע המשחק, לימוד אסטרטגיה ותבניות של סיום, ניתוח משחקים של אלופי העולם, היסטוריה של שחמט ואלופי העולם, תרגילים וחידות שחמט, הרבה משחקים ותחרויות.
הלימוד מועבר על ידי למידה התנסותית, בעזרת לוח הדגמה גדול, לוחות שחמט רגילים, שעוני שחמט, הרבה משחקים ומטלות.

משחקי מדע בדיוני (כיתות ה'-ו') – אריאל רוזנר
As many children are now familiar with Dungeons & Dragons as well as other fantasy stories & games, with the rising popularity of Super Heroes, another way to introduce them to Science is through role-playing games. Over the course of the year we will learn about science, future predictions as well as our modern society through a Science Fiction Role-playing Game. As with other RPG's they will improve social skills, practicing group dynamics through goal-oriented learning, as they participate together in an adventure in Space! 

(הקורס נלמד בשפה העברית)

מדעי החומר (כיתות ה'-ו') – ד"ר דנה שחייני 
מהו הוא חומר וממה הוא מורכב?
בקורס זה נלמד על חומרים שאנחנו רואים בעיניים וגם על כאלה שאנחנו לא- אטומים, מולקולות ופולימרים. 
נשאל שאלות קשורות לתחומים של כימיה, פיזיקה וביולוגיה ונתנסה במעבדה בניסויים מיוחדים ומאתגרים. 
נלמד להסתכל על עולם החומר ולשאול שאלות, לחפש תשובות ובעיקר לחזק את הסקרנות שלנו.

צילום, עריכה ועיצוב בוידאו (כיתות ה'-ו') – אילן לוז
בקורס זה נלמד את אמנות התמונה הנעה. נתמקד בתמונה הנעה: ב"שוט" וב"סצנה". כלומר, התמקדות בפריים בו התמונה נעה, והיכולת לחבר בין תמונה נעה אחת לשנייה תוך כדי הוספת פס קול המורכב ממוזיקה ומאפקטים של סאונד [ויתכן גם דיאלוגים או מונולוגים – אך לא הכרחי]
מה נלמד? הראיה, האור והצילום; החשיפה – צמצם ומהירות תריס; קומפוזיציה וזוויות הצילום; עומק השדה ואשליית העומק; צילום ב"מאקרו"; מסגור; השתקפויות; צבע; מרקמים; צילום מופשט; קומפוזיציה של תנועה; הכרות עם תוכנת העריכה "פרימייר"; חיבור בין שוטים על בסיס ויזואלי; חיבור של שוטים על בסיס סאונד
תוצרי הסיום של קורס זה מיועדים להיות מוצגים כווידאו ארט" או "וידאו קליפים". 

"היה היה"- מסע בתולדות המתמטיקה (כיתות ה'-ו') – הדס הנדלמן 
האם המתמטיקה היא תגלית, או המצאה? האם האפס היה שם תמיד? מהו בכלל האינסוף? ומתי כל המתמטיקה התחילה?
לא היינו מצליחים לתפקד ללא המתמטיקה. למען האמת, כל אותם דברים שאנו מקבלים היום כמובנים מאליהם – מטלוויזיה ועד הטלפון הנייד, מטוס, מכונית, רכבת, פיתוחים רפואיים – כל אלו נשענים על מתמטיקה בת אלפי שנים. 
אך המתמטיקה לא הגיחה לעולם ביום אחד...
בקורס נביא את סיפור חייהם של האנשים שעומדים מאחורי ההיסטוריה המפוארת של המתמטיקה בתרבויות השונות – המצרית, הרומית, הבבלית, ההודית, ועוד. ניחשף לשיטות ספירה ונתנסה בפתרון בעיות חשבוניות עתיקות יומין.

משחקי חשיבה אסטרטגיים (כיתות ה'-ו')– גנדי בירגר 
משחק חשיבה הוא משחק שבו יכולתו האינטלקטואלית של השחקן היא אשר מכריעה את הכף. 
משחק חשיבה הוא אחד האמצעים הטובים לפיתוח מיומנויות חשיבה בשילוב הנאה. ישנם מחקרים המעידים כי אצל אנשים אשר נוהגים לשחק במשחקי חשיבה זוגיים על בסיס קבוע, יאופיינו בכישורי ניהול מאוד מפותחים. המשחקים מהווים "תרגילי התעמלות למוח" ומפתחים מגוון מיומנויות: החשיבה האנליטית, המתמטית, העצמאית והאסטרטגית; זיכרון, ריכוז, חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה; אינטראקציה חברתית ותקשורת בין אישית; ניסוי וטעיה - היכולת ללמוד או להבין מן הניסיון; היכולת להגיב בזמן קצר ובהצלחה למצבים חדשים; היכולת להשתמש בהיגיון לפתרון בעיות; היכולת לרכוש ידע וליישמו באמצעות החשיבה וההיגיון.
קורס משחקי חשיבה אסטרטגיים כולל בתוכו היכרות עם משחקי חשיבה אסטרטגיים ידועים ומאוד מאתגרים, כגון  גו, רברסי ודמקה בינלאומית.

מחשבות בצורות (כיתות ה'-ו') – ד"ר דרור קפוטא 
בקורס נעסוק בעולם הצורות מזוויות לא שגרתיות: נלמד מהו ההבדל בין צורה לתוכן ובין דמות לרקע, האם צורות ניתן רק לראות או אולי גם לקרוא, מהי סימטריה ואילו סוגי סימטריה קיימים בעולם. נצלול אל תוך צורות הדומות לעצמן עד אינסוף ונלמד כיצד מרצפים את המרחב בדמויות שלובות. נפתור חידות שונות ונלמד כי חומרים פשוטים כמו מי סבון מסוגלים לפתור בעיות מורכבות ברגע ושקשרים יש גם במתמטיקה ולא רק בנעלים (ובשיער). 
נלמד כיצד ניתן ליצור כל דמות שהיא בעזרת גזירה של קו ישר אחד בלבד, מהו מימד והאם יתכן שישנם יותר משלושה, מהן לולאות מוזרות ומה בלתי אפשרי בהן, ועוד. 
הנושאים ילמדו בדרך פעילה ומעוררת מחשבה.
דרישות ומיומנויות: חשיבה אנליטית-צורנית, עבודת ידיים ומוטוריקה בסיסית, עבודת צוות.
שימו לב: הקורס פתוח רק עבור תלמידים שלא למדו אותו בעבר.

משנים עולם עם בינה מלאכותית AI (כיתות ה'-ו')– קארן גרינברג
מהפכות טכנולוגיות שינו את פני העולם מתרבות ואמנות ועד רפואה ומדע. היום הכל קורה בכל מקום, בעת ובעונה אחת, הרבה בזכות האינטרנט והבינה המלאכותית AI. 
אפשר ליצור תמונות, סרטונים וכרזות וגם לכתוב יצירות מוסיקליות ומחזות ולשלוט על רחפנים ומדפסות בשבריר השנייה.
במהלך הקורס נכיר כלים אמנותיים ונייצר מגוון קליפים, תסריטים ואנימציות בעזרת הבינה המלאכותית. 
*כל הכלים שיילמדו בקורס עברו אישור של משרד החינוך ומותאמים לשכבות הגיל.

מיינדפולנס: קשיבות, מחוננות ומה שביניהם (כיתות ה'-ו') – עינת בוסי 
הידעתם שאנו יכולים לבחור את נקודת המבט שלנו על המציאות? אנחנו יכולים לכעוס, ולהיות בסדר. אנחנו יכולים להיפגע, ולהיות בסדר. אנחנו יכולים לפחד, ולהיות בסדר. אנחנו יכולים לא להיבהל ממה שאנחנו מרגישים, ולהיות בסדר. כילדים סקרנים אנו רגילים מגיל צעיר לחקור ולשאול שאלות על העולם סביבנו. הסדנא היא הזדמנות לעצור לרגע, לנשום עמוק ולחקור את עצמנו פנימה, את התחושות והרגשות ואת דפוסי החשיבה שלנו. מחקרים על מיינדפולנס (בעברית: קשיבות) עם ילדים ונוער מצביעים על השפעות חיוביות ביכולות הקשב, בוויסות רגשות, במודעות העצמית וביכולת להתגבר על אתגרים בחיי היום יום.
איך נלמד? דרך פעילויות של יצירה, קריאה, כתיבה ותרגול מדיטציה בתנועה נשפר את יכולות הריכוז והוויסות הרגשי – מעין תרגול של "חדר כושר למוח". נתמקד במתרחש בעולמנו הפנימי באמצעות התבוננות והפניית תשומת לב מכוונת ובלתי שיפוטית לגוף, לתחושות, לרגשות, לחושים ולעולם הדמיון. באווירה בטוחה של משחק ושחרור, נלמד, נשאל יחד שאלות, נשתף ונקשיב.

משפט מהסרטים (כיתות ה'-ו') – עו"ד אביטל שרוני 
בקורס זה נבחן את המפגש שבין שני עולמות מנוגדים לכאורה- עולם הכללים והחוקים של המשפט, אל מול עולם האומנות והיצירה של הקולנוע. ייצוגו של המשפט בקולנוע אינו מוגבל רק להצגת עבודת עורכי הדין ובתי המשפט אלא למגוון רחב של סרטים העוסקים בשאלות חברתיות ומוסריות ומציגים, בין השאר, דילמות שונות בסוגיות של צדק ושוויון המשותפות לעולם המשפט.
במהלך הקורס, נבחן בעין ביקורתית כיצד סוגיות אלה באות לידי ביטוי בסרטים ונשאל האם הדבר משקף את האופן שבו המשפט מבקש להתמודד עם אותן סוגיות. לאורך הקורס נצפה בסרטים, סדרות משפטיות וכן תוכניות דוקומנטריות (לעיתים באופן חלקי בלבד)  ונקיים דיון בסוגיות העולות מהם, לאחר הצפייה. בנוסף,  נקיים משפטים מבוימים המבוססים על סצנה מתוך סדרה, סרט או מאורע היסטורי- במטרה להתנסות בבניית טיעונים המבוססים על מידע ומנומקים ערכית, סביב אירועים אמיתיים או תיאורטיים. 
להלן רשימה חלקית של הסרטים/סדרות בהם נצפה במהלך הקורס: 12 המושבעים, הנחשול, קרמר נגד קרמר, קוראים לי סם, כיפה אדומה הסיפור האמיתי, צדק צדק תרדוף, ההפסקה הגדולה, אלי מקביל, פרקליטי אל. איי. 
Footer Mobile