קהל היעדמורים בבתי הספר היסודיים
רכזת ההשתלמות ד"ר מיכל נחשון
michal_na@oranim.ac.ilהמפגשים יתקיימו בימי ג' בשעות 16:00- עד 19:00
נושאי ההשתלמות- סביבות למידה דיגיטליות , ערך מוסף של טכנולוגיה לפדגוגיה למידה אינטראקטיבית גם בלמידה מרחוק.
- שילוב SEL Social Emotional Learning בהוראה.
- חשיבה הנדסית בלימודי STEM
ההשתלמות מתבצעת במפגשים מקוונים סינכרוניים וא- סינכרוניים.
היקף30 שעות – מוכר לגמול השתלמות
מנחים: לימור בן שטרית, עוגניה ברקוביץ, פרופ' ירון שור, פרופ' מיכל ראזר ד"ר מיכל נחשון
תכנית ההשתלמותתאריך: ימי ג' | נושא | פירוט |
13.10.20 | למידה היברידית (blended learning) מיקוד למידה | מיקוד הלמידה , למידה חוויתית , למידה המקדמת לומד עצמאי. מעגל הלמידה גם בלמידה מרחוק. שילוב משחקים ברשת כמו: היכרות קצרה וירטואלית שימוש בסטופר, גלגל המזל שימוש במפת למידה לאורך כל המפגשים לתאר את הקשרים הנלמדים. |
27.10.20 | חקר מדעי | תהליך החקר – תהליך שאילת שאלות באמצעות שילוב סרטונים בלמידה. שימוש מושכל בגוגל דוקס, טבלאות אקסל ומצגות שיתופיות |
10.11.20 | הניסוי המדעי | שימוש בפאדלט כגירוי לתחילת ניסוי או הסקת מסקנות. שימוש ב Mentimeter ליצירת סקרים תוך כדי השיעור. |
24.11.20 | בעיות טכנולוגיה | תהליך התיכון. שימוש בכלים לסרטוט אב טיפוס, יצירת סרטוני פרסום ושיווק |
8.12.20 | צפיה מודרכת בגרמי השמים | תצפיות עוקבות בהתבוננות בשמים, התייחסות לתופעות שינוי מופעי הירח בזמנים שונים. |
22.12.20 | שילוב למידה חברתית רגשית, והכלה | שילוב SEL -Social Emotional Learning בהוראת המדעים. להחיל את ההכלה – למה זה כל כך קשה? |
29.12.20 | STEM | סדנה התנסותית בגישת STEM: תרבות הנדסית כבסיס לחיי יום יום |