טופס נייח

כלים למורים להתמודדות עם מצבי טראומה ומשבר

קוד תוכנית: 93478

אופי המפגשים: משולב: פנים אל פנים + מקוון 
היקף ההשתלמות: 15 שעות לגמול ללא ציון 
מרצים: מכון חרוב ושלומי פורקוש
אוכלוסיית יעד: מורי היל"ה

רציונל
פרופיל בני הנוער המגיעים ליחידות לקידום נוער כולל בתוכו מאפיין של סיכון באופן מובהק. הימצאות באזורי סיכון בגיל ההתבגרות מעידה לעיתים גם על ילדות בצל סיכון ועבר שממשיך     "לרדוף" את הנער/ה שמגיעים ליחידה. עבר זה כולל פעמים רבות פגיעה, בין אם פיזית, נפשית, מינית, אלימות במשפחה ועוד. 
עובדי/ות קידום נוער ומורי/ות היל"ה מתמודדים בכל יום עם השלכות של פגיעות בעבר או בהווה, לא תמיד יש להם/ן את הכלים לזהות את הסימנים וכן את הכלים למענה מותאם.

מטרות
  • המשגת מאפייני הסיכון (בדגש על פגיעה) בקשר החינוכי של מורי היל"ה עם הנער/ה
  • הרחבת ארגז הכלים מקצועי של מורי היל"ה בקשר החינוכי עם הנער/ה 


תכנית ההשתלמות
תאריךשעותש"אנושא המפגש:שם המרצה:

סוג המפגש

1.2.2316:00-19:004

הסיבות לשימוש הגובר בחומרים פסיכואקטיביים בימינו

רונית סימוני פא"פ- ראשון לציון
15.2.2316:00-18:153

הגורמים העיקריים למניעת הדרדרות להתמכרות : דגש על המבוגר המשמעותי

כלים יישומיים ליצירת תקשורת  מועילה  עם הנער/ה (הגישה המוטיבציונית).

רונית סימוני זום+ א.סיכרוני
26/02/2316:00-19:004מחסך, הזנחה ופגיעה לתוקפנות, אלימות והימנעות

מכון  חרוב- כוחות פנימיים

לדאוג לכיבוד

פא"פ - לוד

12/03/23


16:00-19:004איך מדברים עם בני נוער על אירועי חיים קשים?

מכון  חרוב- כוחות פנימיים


זום

Footer Mobile