אשרת-פינק, י. מכוןמופ"ת (יולי, 2010). "כתיבה אקדמית ומעבר לה בחברות רב-תרבותיות". הכנס הבינלאומי הראשוןלכתיבה אקדמית. "כתיבה ביומן- מסע אל הרפלקטיביות" -Journalwriting a voyage toward reflectivity" –".
Oshrat-Fink, Y."ELSIN". portugal. (2010). "Reflective Signposts – A Tool forFostering Reflective Thinking of Novice Teachers and Forming their ThinkingStyles as Future Teachers".
אשרת-פינק,י. בן-נון, מ. מכון מופ"ת(יולי, 2012). כתיבה אקדמית בעולם משתנה- הכנס הבינלאומי השני לכתיבה אקדמית. נושאההרצאה:
Areflection on multi-dimensional growth: Teaching, mentoring and research on reflective and academic writing, students andmentors experience in working in multicultural educational setting.
Oshrat-Fink, Y."International conference - the future of education". Florence Italy.(2015). Enhancement of Leadership, Responsibility-Taking, and PersonalDevelopment Amongst Novice Teachers Via an Integrated Sustainability TeachingProgramme Taught by Higher-Education Staff.
Oshrat-Fink, Y.& Orland-Barak, l. "The learners knowledge community". Madrid(2015). Not a ‘Hollywood plot’: Genuine conflicts in a school-universitycollaboration.
Oshrat-Fink, Y."International conference- ICT for language learning". Florence Italy(2015). “Deciphering the Text” as a Metaphor for Understanding the Narrative ofNovice Integration into the Education System.
אשרת-פינק, י. אוניברסיטת בן גוריון בנגב (פברואר, 2016). הכנסהישראלי הבינתחומי השביעי למחקר איכותני: מחקר איכותני בסביבות משתנות. נושאההרצאה: סדיקת בועת השתיקה העוטפת את חוויות הדחייה של מבוגרים מתקופת ילדותםבאמצעות שחזור זכרונות אוטוביוגרפיים.
אשרת-פינק, י. גלעד-חי, ס. (2014). המכללה האקדמית חמדת דרום. "השמיםהם הגבול": עמדות ותגובות רגשיות של מורים כלפי חדשנות חינוכית וההשלכות עלהתנהגותם מחקר השוואתי טרום / אחרי קורס יזמות וחדשנות בחינוך במסגרת 'אופק חדש'.
אשרת-פינק, י. פאר, ש. גרוס, מ. (2013). כנס מחקר אורנים. נושאההרצאה: "'כוחה של חברותא' בין סוכני ההכשרה להעצמת ערכי המנהיגות, האחריותוההתפתחות האישית של סטודנטים להוראה תרומותיו של 'אשכול קיימות' להעצמת הטירוןכ'מורה מתכנן'.
אשרת-פינק, י. אבידב-אונגר, א. אוניברסיטת בן גוריון בנגב (פברואר,2011). הכנס הישראלי הבינתחומי החמישי למחקר איכותני: מחקר איכותני, אתגרי השינויהחברתי. נושא ההרצאה: מה מניע מורים להתפתח מקצועית? - סיפורי התפתחות מקצועית שלמורים כנרטיב המתאר את סיפור ההתפתחות המקצועית ומניעיה.
אשרת-פינק, י. מכללת בראודה (מאי, 2010). "הכנס הרביעי: יוזמותלקידום הלמידה במוסדות להשכלה גבוהה". "מחקר עצמי – מה למדתי מניהוליומן מחקר אודות אסטרטגיות לטיפוח חשיבה מסדר גבוה בקרב סטודנטים להוראה".
אשרת-פינק, י. אוניברסיטת בן גוריון בנגב (פברואר, 2010). הכנסהישראלי הבינתחומי הרביעי למחקר איכותני: מופעים של ידע: צמתים ודרכים במחקרהאיכותני. נושא ההרצאה: חוקר ומשתתפים "לוקחים זה את זה" ב"סביבהנרטיבית" ניווט בין פרדיגמות.
אשרת-פינק, י. מכללת אורנים (פברואר, 2010). "הגליל כמרחב מרובהתרבויות". "רב תרבותיות מנקודת מבטם של סטודנטים ממכללת אורנים המתנסיםבבית ספר דו לשוני בגליל".
ייזום וארגון כנסים, ימי עיון והשתלמויות במכללה ומחוצה לה
משרד החינוך מחוז חיפה, הכנס המחוזי לתכנון לימודים (פברואר, 2004)."מן החיים אל החיים- יסודות ההוראה האינטגרטיבית"
מכללת אורנים (דצמבר 2007). טיפוח מחוננים ומצוינים במערכת החינוך,"תוכנית אמירים"
מרכז להשתלמויות שלומי (2008). קידום תוכנית למצויינות"אמירים"
משרד החינוך מחוז חיפה, האגף לחינוך יסודי (מרץ (2009). "פגישהעם גישה". כנס ארצי להטמעת הסטנדרטים במערכת החינוך
אוניברסיטת חיפה (2012), להיות בדרגה גבוהה מה זה אומר?- יוצאים לדרךעם תוכנית הפיתוח המקצועי לדרגות גבוהות במסגרת "אופק חדש"
מכללת אורנים (פברואר, 2015). הכנס הראשון של המרכז לקידום ההוראה , יצירתיותבהוראה. יו"ר הכנס