מאמרים
א. מאמרים שהופיעו ו/או אושרו לפרסום בכתבי עת מדעיים עם שיפוט
1. אחיטוב, ס' והרצוג, א' (2022). "לשבת סביבשולחן עגול ולא מלבני", תפיסות של מנהלות מעונות בגיל הרך את פרויקט"בינוי קהילה". סוגיות חברתיות בישראל, (אושר לפרסום).
2. אחיטוב, ס' והרצוג, א' (2021)."לפני שאת מזמינה אורחים את חייבת לנקות את הבית": זהות נשית ומקצועיתשל מנהלות מעונות-יום בישראל. חוקרים @ הגיל הרך, 14, 30-1.
3. אחיטוב,ס' ומנצורה, ש' (2020). "הן עוברות אצלי מהפך... נתתי להם משקפי עומק ופתאוםהן רואות תלת ממד" עמדות מורי מורים למקרא ביחס לתהליכי שינוי מצופים מסטודנטיותבחוג לגיל הרך. דפים, 73, 261-288. (דרוג B).
4. אחיטוב, ס' (2019). מה סיפרה לכם הגננת? גננותממ"ד מתמודדות עם סיפורי תורה מורכבים. עיונים בחינוך, כתב עת לעיוןולמחקר בחינוך, 19-17, 521 – 538. (דרוג B).
5. Achituv, S.,& Danino Lichtenstein, R. (2022). Which of the Bible stories do you bestremember? Thesignificance of selected Bible stories for early childhood education students, BritishJournal of Religious Education.
https://doi.org/10.1080/01416200.2022.2061423 (Impact Factor: 1.619)
6. Achituv, S., & Hertzog,E. (2020). "Sowing the seeds of community" Daycare managersparticipating in a community approach project. Educational ManagementAdministration & Leadership. 48(6), 1080-1099.(Impact Factor: 2.448) (30 pages)
7. Achituv, S.,& Hertzog, E. (2020). Partners or managers?Mothers or bosses? Conflicting identities of Israeli daycare managers. EarlyChild Development and Care 190(12), 1931-1944. DOI: 10.1080/03004430.2018.1552(14 pages A4) (Impact Factor: 0.824)
8. Achituv, S. (2019). It bothers me, but I won't bringit into the kindergarten: Gender perception conflicts of religious kindergartenteachers as reflected in their work. Religious Education, 114 (4),457 – 469.
https://doi.org/10.1080/00344087.2019.1600108 (19 pages A4) (2019 Cite Score: 0.6 -values from Scopus).
9. Achituv, S., & Manzura,S. (2016). How to bridge the gap? Teacher educators' approaches to the teachingof the biblical 'Other' in kindergarten. Journal of Jewish Education, 82(3), 231-257. (h5- index – 5) (2017 Cite Score: 0.19) מקום 46 מתוך 360 Religious Studiesבקטגוריית https://doi.org/10.1080/15244113.2016.1199255
10. Alexander, S. T., Brody, D. L., Muller, M., GorZiv, H., Achituv, S., Gorsetman, C., Harris, J., Tal, C., Goodman, R., Schein,D., Vogelstein, I., & Miller, L. (2016). Voices of American and Israeliearly childhood educators on inclusion. Journal of Early ChildhoodSpecial Education, 8 (1), 16-38. DOI: 10.20489/intjecse.239574.
11. Achituv, S. (2013). What did the teacher say today?State religious kindergarten teachers deal with complex Torah stories. Journalof Jewish Education, 79 (3), 256-296. (h5- index – 5) (2017 Cite Score:0.19)
מקום 46 מתוך 360 בקטגוריית ReligiousStudies
ב. מאמרים בכתבי עת שפיטים שהתקבלו לדפוס אך טרם ראו אור
ג. מאמרים או פרקים בספרים מדעיים, שפיטים, שראואור
1. אחיטוב, ס' (2013). 'זה משהו שמפריע לי, אבל לאאכניס אותו לגן' – קונפליקטים מגדריים של גננות בגן הממ"ד, והשתקפותם בסיפוריהתורה. בתוך ט' כהן (עורכת), אישה ויהדותה, שיח פמיניסטי דתי עכשווי (עמ' 73- 89). ירושלים: ראובן מס.
ד.מאמרים או פרקים בספרים מדעיים, שפיטים, שהתקבלו אך טרם ראו אור
1. חשן,ש. ואחיטוב סיגל (2022). "ישפה רגש, יש פה מסורת, יש פה רב-דוריות": הגן בקיבוץ הדתי. בתוך י. פויס, א. אביעזר,מ. גולן, ס. דולב, מ. שנר וא. דרור (עורכים), חינוך בגיל הרך – מסורת פדגוגיתבמכללת אורנים.
2. Achituv, S. (2022). Teaching Bible in Early ChildhoodJewish Education. In S. Achituv, M. Muller, S. Alexander & H. Alexander (Eds.)Early Childhood Jewish Education: Multicultural, Gender and ConstructivistPerspectives (pp.115-128), Bloomsbury.
3.Achituv, S. Muller, M. & Alexander S.T.(2022) introduction: capturing a mosaic of the field In S. Achituv, M. Muller, S.Alexander & H. Alexander (Eds.) Early ChildhoodJewish Education: Multicultural, Gender and Constructivist Perspectives (pp. 1-14),Bloomsbury.
4.Muller, M., Achituv, S., & Gorsetman,C. (2022). Constructivism and the Instilling of Jewish Values. In S. Achituv,M. Muller, S. Alexander & H. Alexander (Eds.) Early Childhood Jewish Education:Multicultural, Gender and Constructivist Perspectives (pp. 99-112), Bloomsbury.
5.Achituv, S. Muller, M. & Alexander S.T. (2022) Conclusion. In S. Achituv,M. Muller, S. Alexander & H. Alexander (Eds.) Early Childhood JewishEducation: Multicultural, Gender and Constructivist Perspectives (pp.207-210), Bloomsbury.