1. זורדה, א., לנדה ש., זינגר ל., ראזר מ. (2021 ). אי של אפשר בבית החינוך גאון הירדן דרכא: פיתוח דרכים ליישום גישת החינוך המכליל. מניתוק לשילוב גיליון 22 . עמ' 97-119. . 2. ראזר, מ', ישראלי, ע', זורדה, א' וחפץ, ג'. (2019). שמ"ש- שותפות מכללה שדה: לגדל מורה מגדל. תפיסה חדשה בהכשרת מורים במכללת אורנים. ביטאון מכון מופ"ת, 63. https://bitaon.macam.ac.il/articles/8960 3. ראזר, מ', אריאלי-גל, נ', פויס, י', זורדה, א' וליכטינגר, ע. ( 2015).חינוך מכליל. מרכז שוו"ה, מכללת אורנים. 4. Zorde,O. (2017). Quality Education through One Value-Oriented Decision: From Measurement to Application. VISTULA SCIENTIFIC QUARTERLY, nr.1(51), pp. 163-171. 5. Friedman,V.J., Razer, M., Tzafrir, H., Zorde, O. (2014). An Action Science Approach to Creating Inclusive Teacher-Parent Relationships. Education for SocialInclusion, Globalisation Studies Groningenn & Early School Leaving Africa, Esla Research Report 7, pp. 27-58. 6. 1.זורדה, א' ולפידות-לפלר, נ' (נובמבר 2024). תפקידם של המורים בקידום מדיניות מכלילה בבית הספר בראי הייעוץ החינוכי. הייעוץ החינוכי. כרך כ"ו, עמ' 163-139. 7. Zorde, O. & Lapidot-Lefler, N. (2025). Sustainable Educational Infrastructure: Professional Learning Communities as Catalysts for Lasting Inclusive Practices and Human Well-Being. Sustainability.