התואר
חוגים
מוסד אקדמי
קבלת תואר
.B.A
פיסיקה
טכניון חיפה
1984
M.Sc
פיסיקה - אסטרופיזיקה
1988
תעודת הוראה
המחלקה להוראת המדעים
1991
ניתוח מערכות ותכנות מתקדם
תכנות
CDI College Toronto, Canada
2001
Ph.D
הוראת המדעים
מכון ויצמן למדע רחובות
2009
אבחון שיתופי של המשגות מדעיות ופדגוגיות: מודל הוראה לאופטיקה גיאומטרית עבור פרחי הוראה במדעים.
שינויים בקצב יצירת כוכבים בגלקסיות.
Changes In Star Formation Rate.
ללמד מדעים בדרך אחרת לראות ולשמוע קולטים ומעבדים מידע - מכון מופת 2001, אשנהיימר רונית, קשתן יעל, גור עובד, צימרמן חנה, אלדר אסנת
Eldar, O., & Miedijensky, S. (2015). Designinga Metacognitive Approach to the Professional Development of Experienced ScienceTeachers. In Metacognition: Fundaments,Applications, and Trends (pp. 299-319). Springer International Publishing.
Trumper, R., & Eldar, O. (2015). The effect of an MEd program in science education onteachers’ professional development: an Israeli case study.ProfessionalDevelopment in Education, 41:5, 826-848..
מרצה בחוג להוראת מדעי הטבע והסביבה, ביחידה להכשרת מורים לבית הספר העל יסודי, מרצה בפקולטה ללימודים מתקדמים בתוכנית התואר השני בהוראת מדעים.
יועצת בקבוצת הפיזיקה במחלקה להוראת מדעים במכון ויצמן למדע. 2010 - היום
שיפור הוראת הפיסיקה על ידי שילוב שיטות הוראה מבוססות מחקר.
הכשרת מורי פיזיקה ומדעים.
עיצוב ופיתוח של סביבות למידה עתירות ידע .
מחקר איכותני בחינוך.
התפתחות שיח מדעי.
מטה-קוגניציה והשפעתה על הוראה ולמידה.
המחשב ככלי עזר ללמידה שיתופית.