Zighelboim, O. (2022). “You Have Chosen Us from among All Nations”:The Chosenness Concept in Israeli Ultra-Orthodox School Anthologies. Journalof Jewish Education. DOI 10.1080/15244113.2022.2146551. http://dx.doi.org/10.1080/15244113.2022.2146551.
Zighelboim, O. (2022). “Forget-me-not”: Flowers as collectivememory shapers in school anthologies. Hebrew Studies, 63, 195–219.
זיגלבוים, א' (2022). "מטוב למות בעדארצנו" ל"טוב לעוף בעד עצמנו" – עיון בלשני־סמנטי בערך ההקרבהבמקראות הלימוד. הקשרי לשון: בלשנות, פרשנות, משמעות, 1.
זיגלבוים, א' (2022). "אין אנוכשאר העמים": השתקפותה של התפיסה המתבדלת במקראות הלימוד. ראשית –עיונים ביהדות, ה, 112–136.
זיגלבוים, א' (2021). "מלחמתהשלום" – על הזיקה הסמנטית בין המושגים 'מלחמה' ו'שלום' במקראות הלימוד.בלשנות עברית, 75.
זיגלבוים,א' (2021). ייצוג הקול הערביוהשתקתו במקראות מגזרי החינוך היהודי. עיונים בשפה וחברה, 14(1), 218–238.
זיגלבוים, א' (2020). "כבשנו אושחררנו" – תמורות סמנטיות בהמשגת מושג ה'כיבוש' במקראות הלימוד. חלקתלשון, 53, 10–31.
זיגלבוים, א' (2015). בין הגלובלי לפרטי:השתקפותה של הגלובליזציה בבחירת שמות פרטיים לילדים יהודים בישראל מתחילתהמילניום. הד האולפן החדש, 103, 112-98.