Gal-Arieli, N.,Tamir, E. (2019). Preserving or maneuvring leadership? Teacher unions’strategies in Israeli educational regulation. International Journal ofEducational Management Vol. 33 No. 7, 2019 pp. 1705-1717
גל-אריאלי,נ., בארי, א., ויגודה-גדות, ע., רייכמן, א. (2018). מנהיגות מעצבת חינוך. בתוך:מימי אייזנשטט ותמר הרמן (עורכות). מגמות – כתב עת בין תחומי במדעי החברה, נב(2). ירושלים: מכון הנרייטה סולד והאוניברסיטה הפתוחה, ע' 223-258.
Gal-Arieli, N., Beeri, I., Vigoda-Gadot, E., Reichman, A.(2017). New Localism or Fuzzy Centralism: Policymakers' Perceptions of PublicEducation and Involvement in Education. Local GovernmentStudies. DOI:10.1080/03003930.2017.1305955.
גל-אריאלי,נ. ויגודה-גדות, ע., בארי, א., רייכמן, א. (2015). חינוך ובניית מקומיות. בתוך: א'בארי, וע' רזין (עורכים): דמוקרטיהמקומית בישראל: ביזור, מקומיות, השתתפות ופוליטיקה מקומית. ירושלים: מחקרי פלורסהיימרבאוניברסיטה העברית, ע' 211-233.
גל-אריאלי, נ. (2014). אחריות מחולקת: על האחריות המשותפת של משרד החינוך ורשות החינוך המקומית לחינוך בישראל. בתוך: נעימה ברזל (עורכת). דברים – כתב עת אקדמי רב תחומי (7). אורנים – המכללה האקדמית לחינוך.
גל-אריאלי, נ. (2014). אחריות והפרטה. בתוך: נעימה ברזל (עורכת). דברים – כתב עת אקדמי רב תחומי (7). אורנים – המכללה האקדמית לחינוך.
קיזל, א. וגל-אריאלי נ. (2012). מחינוך למשפט: חוק זכויות התלמיד במבחן החיים בבית הספר – מסה פותחת; בתוך: יורם הרפז (עורך), גילוי דעת (2), מכללת סמינר הקיבוצים.
גל-אריאלי, נ. (1997). הערכים: מדריך פדגוגי; מורה מאמן. בתוך: יצחק קשתי, מרדכי אריאלי, שמחה שלסקי (עורכים). לקסיקון החינוך וההוראה. רמות: אוניברסיטת תל-אביב.