רחמים, מ' (2021).
קידום מוריםככותבי משימות בקהילת חקירה מתמטית של מורים וחוקרים, כנס ירושלים התשיעי למחקר בחינוך המתמטי. כנס מקוון, 14-15 בפברואר.
רחמים , מ' (2020). קידוםמורים ככותבי משימות בקהילת חקירה מתמטית של מורים וחוקרים. כנסמחקרים מחזור ד' בתכנית הפוסט דוקטורט, מכון מופ"ת, ת"א, 13 לספטמבר.
Rachamim, M. (2019). Patterns and Styles of talk in learning community. The7th International Conference on Teacher Education: The Story on Innovation inTeacher Education. Tel-Aviv, June 24-26.
רחמים, מ' (2019). דפוסיםוסגנונות שיח בקהילת למידה. הכנסהחמישי למדעי הלמידה בישראל: למידה בתחומי הדעת, טכניון- חיפה, 31 בינואר.
רחמים, מ' (2018). התאמתמשימות מתמטיות לכתה הטרוגנית. יוםעיון לרכזי מתמטיקה בבתי הספר היסודיים במחוז מרכז, יבנה.
רחמים מ' (2016). דפוסיםוסגנונות שיח של המדריך כמעצבי סביבה לימודית בקהילת לומדים. כנסמחקר איכותני בשירות הכשרת מורים והתפתחותם המקצועית. אוניברסיטה עברית- ירושלים, 28 בדצמבר.
רחמים, מ' (2016). הבנייתידע בקהילת לומדים- דפוס הכוכב.מחקר עיון ויצירה. מכללת אורנים- טבעון, 1 לפברואר.
Rachamim, M. (2015). Mentoring a multi-cultural community of learners: The Mentor's role in mediating talk about a multicultural aspects of learning in practice. "Notin My Back Yard" ' Oranim collage- Tivon.
רחמים, מ' (2015). רפלקציהבאמצעות וידאו כהזדמנות למידה עבור המדריך והמודרך: מחקר פעולה מהמעלה השנייהבמסגרת הדרכת פרחי הוראה. מחקר, עיון ויצירה, אורנים- טבעון, 16 בפברואר.
רחמים, מ' (2014). מאפיינילמידה בקהילת לומדים רב דיסציפלינארית בהכשרת מורים. מחקר, עיון ויצירה, אורנים- טבעון, 10 בפברואר.
רחמים, מ' (2014). אתיקהמקצועית ההוראה כפרופסיה. היש יסודות לחינוך היסודי: סוגיותמרכזיות בהכשרת מורים לחינוך היסודי.מופ"ת- ת"א.
רחמים, מ' (2006). רפלקציהבאמצעות וידאו כהזדמנות למידה בהדרכת פרחי הוראה. כנס מדריכים. נהלל.
.Rachamim, M. (2015). Reflection by video as anopportunity for learning to teach: An action research study on mentoringstudent teachers. CARN/PRAR. Utrecht The Netherlands' November.