צור, א' (2006). הערכה מעצבת של תכנית המצוינים במכללת אורנים. קריית טבעון: מכללת אורנים. (דוח מחקר)
צור, א' (2009). הערכת תכנית המצוינים במכללת אורנים מנקודת המבט של הסטודנטים לאורך שנת לימודים אחת. בתוך: ר. קלויר, נ. כהן, ר. עבאדי, נ. קרינפלד (עורכים), הלכה, מעשה וחזון: הכשרת סטודנטים מצוינים להוראה במכללות האקדמיות לחינוך (עמ' 267-253). תל אביב: מכון מופ"ת, תמה.
צור, א' (2006). הערכת תכנית M.Ed. בייעוץ חינוכי מנקודת המבט של הסטודנטים והמרצים לאורך שתי שנות ההפעלה הראשונות של התכנית. קריית טבעון: מכללת אורנים. (דוח מחקר)
צור, א' וקרמר-מור, ד. (2009). מה בין ההכשרה לשדה? הערכת תכנית התואר השני (M.E.d.) לייעוץ חינוכי במכללת אורנים לנוכח תהליכי השתלבותם של הסטודנטים בשדה. בתוך: ל.קוזמינסקי (עורכת). שנתון מספר 16. (158-147). תל אביב: מכון מופ"ת.
צור, א' (2009). בחירת מכללת אורנים כמוסד לימוד: עמדות של סטודנטים בתחילת שנה א' (תשס"ט): תואר ראשון, תואר שני והסבת אקדמאים (דוח מחקר). קריית טבעון: מכללתאורנים.
צור, א' (2009). תכנית התואר השני (M.Ed)בחינוך והוראה לתלמידים בהדרה במכללתאורנים (דוח מחקר). קריית טבעון: מכללת אורנים.
צור, א' (2010). בחירת מכללת אורנים כמוסד לימוד: עמדות של סטודנטים בתחילת שנה א'(תש"ע): תואר ראשון, תואר שני והסבת אקדמאים. קרית טבעון: מכללת אורנים.
צור, א' (2010). הערכת התכנית "חינוך והוראה לתלמידים בהדרה" (M. Ed)מנקודת מבטם של הסטודנטים לאורך שנת הפעלתה השלישית. קרית טבעון: מכללת אורנים.
צור, א' (2011). בחירת מכללת אורנים כמוסד לימוד: עמדות של סטודנטים בתחילת שנה א'(תש"ע): תואר ראשון, תואר שני והסבת אקדמאים. קרית טבעון: מכללת אורנים.
צור, א' (2011). ניבוי הישגים ותפקוד לימודי של ראיונות הקבלה בתכניות התואר השני.קרית טבעון: מכללת אורנים.
צור, אילה. 2012: הערכתהחוג לגיל הרך לנוכחתהליך הטמעת מתווה אריאב. הגורם המזמין: מכללת אורנים (51 עמודים A4).
צור, אילה: 2014: הערכת תכניות התואר הראשון והתואר השני במבט לאחור על ידי בוגריהן. הגורם המזמין: מכללת אורנים (131עמודים A4).
*צור, אילה. 2012. ראיונות הקבלה בתכניות התוארהשני בייעוץ חינוכי כמנבאים הישגים לימודיים. הגורם המזמין: מכללת אורנים
צור, אילה: 2018: הטמעת מרחב למידה חדשני בחטיבת ביניים. הגורם המזמין מכללת אורנים. (43 עמודים A4).