תיאור תפקיד כללי
טכנאי מחשבים לצוות הטכנולוגי. התפקיד כולל תמיכה טכנית, פתרון תקלות בזמן אמת ותחזוקת מערכות מחשוב ורשתות בארגון. עבודה בסביבה דינמית ומתן שירות מקצועי למשתמשי קצה.
דרישות תפקיד
- הסמכות רלוונטיות בתחום המחשוב (כגון CompTIA A+, MCSA/E, MCITP).
- 1-3 שנות ניסיון מוכח בארגון בינוני לפחות.
- ניסיון קודם בסביבה ארגונית אקדמית (מכללה או אוניברסיטה) של לפחות 3 שנים – יתרון.
- ניסיון בתמיכה במשתמשים מרחוק ובמקום העבודה.
- ידע מוכח במערכות הפעלה ובתקשורת (Active Directory).
- ניסיון בטיפול בתקלות בתחנות קצה ובהתקנים היקפיים שונים, כולל בעיות רשת.
- היכרות מעמיקה עם Office 365 – יתרון משמעותי.
- היכרות עם Azure או Amazon Web Services – יתרון.
- היכרות עם מערכות טלפוניה IP – יתרון.
- תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת שירות גבוהה.
- יכולת למידה עצמית והנעה עצמית.
תחומי אחריות
-
מתן תמיכה טכנית ופתרון תקלות חומרה ותוכנה.
- מתן מענה לתקלות בזמן אמת ושמירה על זמינות גבוהה למשתמשים.
- תמיכה ושירות בכל הנוגע לשימוש בתוכנות מחשב ובמחשבים ניידים.
- הכנה ותמיכה בחדרי כיתות, מעבדות, וסדנאות (כגון FabLab, Makerspaces) לשימוש בציוד מחשוב.
- התקנה והטמעה של יישומי Office 365. תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ותוכנות.
- ניהול משתמשים ושירותים ב-Active Directory (AD).
- התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות במגוון ציוד טכנולוגי ומערכות רשת.
- אחריות לניהול משימות ופרויקטים בתחום המחשוב ועדכון התקדמות.
100% משרה, כפיפות לראש תחום טכנולוגיות וחדשנות ותמיכה טכנית.