Pe’er’ S. and Cohen, Y. (1985). Transfer of induced resistance against Peronospora tabacina to suckers and rooted shoot apices of tobacco. Phytoparasitica 13:160.
Cohen, Y. and Pe’er, S. (1985). Induced resistance to Peronospora tabacina in suckers and rooted apices of tobacco. Phytopathology 75:1377.
Pe’er, S. and Cohen, Y. (1986). Enzyme activity and sugar content in tobacco plants immunized against Peronospora tabacina. Phytoparasitica 14:242.
Pe’er, S. and Chet, I. (1988). Improvement of Trichoderma spp. For biological control using protoplast fusion. Phytoparasitica 16:66-67.
Pe’er, S. and Chet, I. (1989). Protoplast fusion: a useful and improvement of Trichoderma as a biocontrol agent. Phytoparasitica 17:136.
Pe’er, S., Yarden, O. and Chet, I. (1989). Protoplast fusion and transformation of Trichodrma harzianum for biocontrol agents. EMBO-Alko Workshop, Molecular Biology of Filamentous Fungi, Espoo, Finland.
Pe’er, S., Barak, Z. and Chet, I. (1991). Protoplast fusion of genetic manipulated strains of the biocontrol agent Trichoderma harzianum. Proceedings of the Annual Meeting of the Israeli Society for Microbiology, Ramat Gan, page 46.
Pe’er, S., Barak, Z. and Chet, I. (1992). Genetic manipulation of the antagonistic fungus Trichoderma harzianum. Phytoparasitica 20:264.
Goldman, D., Yavetz, B. and Pe'er, S. (2005) Environmental literacy in teacher training – A study of beginner students. Conference Proceedings of Israel Society for ecology and environmental quality sciences. Rehovot, page 104.
Pe'er, S., Goldman, D. and Yavetz, B. (2008). Relationship between envirinmental literacy and background characteristics of teacher training students – Implications for training programs. Proceedings of the National Assoociation of Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference. Baltimore, MD, U.S.A.
פאר ש', רוזנבוים מ', יעבץ ב', פולק ג', וגלון מ' (2000). שימוש רב מכללתי באתר איכות הסביבה בהוראה. גולשים באינטרנט 3, ספר תקצירים, מכון מופ"ת.
פאר ש', מקלר ו', ושפיר ש' (2000). חוויה מחקרית באזור המדבר והים – אתר מלווה קורס למתמחי ביולוגיה. גולשים באינטרנט 3, ספר תקצירים, מכון מופ"ת.
רוזנבוים מ', שינפלד מ', יעבץ ב', ארז א', שלגמן ל', פאר ש', וגלון מ' (2000). חיפוש מידע ולמידה בעזרת בעלי חיים קטנים. גולשים באינטרנט 3, ספר תקצירים, מכון מופ"ת.
פאר ש', מקלר ו', ושפיר ש' (2000). חוויה מחקרית באזור המדבר והים – אתר מלווה קורס למתמחי ביולוגיה. הכנס השני של מורים – חוקרים באורנים, ספר הכנס, המכללה האקדמית לחינוך, אורנים.
פולק ג', פאר ש', רוזנבוים מ', יעבץ ב', וגלון מ' (2000). טיפוח ידע ומודעות סביבתית אצל סטודנטים במכללות להוראה באמצעות אתר האינטרנט "איכות הסביבה". כנס ל' של האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי איכות הסביבה, חוברת הכנס, הטכניון.
יעבץ ב', פאר ש' ופולק ג' (2001). סיור וירטואלי באתר איכות הסביבה – סביבת לימודים מתוקשבת המשמשת בהכשרת מורים למדעים. כנס וירטואלי בינלאומי - פותחים שערים בהכשרת מורים, מכון מופ"ת
http://vcisrael.macam.ac.il/site/default_flash.htm.
פאר ש', שפיר ש', ומקלר ו' (2001). סיור מודרך באתר מלווה קורס למתמחי ביולוגיה. הכנס הירטואלי הבינלאומי הראשון - פותחים שערים בהכשרת מורים, מכון מופ"ת. http://vcisrael.macam.ac.il/site/default_flash.htm.
פאר ש' ויעבץ ב' (2001). עמדות סטודנטים לגבי למידה משולבת תיקשוב בקורסי איכות הסביבה ואקולוגיה, המשלבים פעילות באתר "איכות הסביבה". הכנס השלישי של מורים – חוקרים באורנים, ספר הכנס 93-95, המכללה האקדמית לחינוך, אורנים.
שפיר ש' ופאר ש' (2001). חוויה אקולוגית בשילוב מחשב במדבר הנגב ובמפרץ אילת. הכינוס השנתי השבעה-עשר - ערכים, אתיקה וטכנולוגיה בחינוך בעידן הדיגיטלי, מו"ח - האיגוד הישראלי למחשבים בחינוך, ספר תקצירים, מלון דויד אינטר-קונטיננטל.
יעבץ ב' ופאר ש' (2001). הוראה מתוקשבת בעזרת אתר "איכות הסביבה" – ממצאי מחקר. הכינוס השנתי השבעה-עשר - ערכים, אתיקה וטכנולוגיה בחינוך בעידן הדיגיטלי, מו"ח - האיגוד הישראלי למחשבים בחינוך, ספר תקצירים, מלון דויד אינטר-קונטיננטל.
יעבץ ב' ופאר ש' (2002). עמדות סטודנטים להוראה לגבי נושאים סביבתיים בעקבות קורס איכות סביבה. הכינוס השנתי השלושים ושניים של האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי איכות הסביבה.
פאר ש' ויעבץ ב' (2003). הקשר בין למידה בסביבה מתוקשבת במכללה ושילוב התקשוב בהוראה בשדה. הכנס החמישי של מורים – חוקרים באורנים, ספר הכנס, המכללה האקדמית לחינוך, אורנים.
רייז ר', מדזיני א', וליצקר מ', לכנר ס' ופאר ש' (2005). למידה בסביבה מתוקשבת – מחקר מלוה של הכיתה המתוקשבת. הכנס השנתי השביעי של – חוקרים באורנים, ספר הכנס 108-112, המכללה האקדמית לחינוך, אורנים.
קרופניק-גוטליב מ' ופאר ש' (2005). מודל הדרכה דידקטי חדש למתמחות בהוראת המדעים כמנוף לשיפור קליטתן כמורות בבית הספר היסודי. הכנס השנתי השביעי של – חוקרים באורנים, ספר הכנס עמודים 41-45, המכללה האקדמית לחינוך, אורנים.
פאר, ש', יעבץ, ב', וגולדמן, ד' (2006). אוריינות סביבתית בהכשרת מורים – אפיון סטודנטים המייעדים עצמם להוראה. הכנס הוירטואלי הבינלאומי השני - פותחים שערים בהכשרת מורים, מכון מופ"ת.
http://vc2006.macam.ac.il/site/materials/10HP198/vc06_10HP198.ppt
פאר ש', יעבץ, ב', וגולדמן, ד' (2006). אוריינות סביבתית בהכשרת מורים – אפיון סטודנטים המייעדים עצמם להוראה. הכנס השנתי השמיני של – חוקרים באורנים, ספר הכנס עמ' 123, המכללה האקדמית לחינוך, אורנים.
http://www.oranim.ac.il/Site/heb/General.aspx?l=7&id=5721
פאר ש', גולדמן, ד', ויעבץ, ב' (2006). הקשר בין רמת האוריינות הסביבתית לבין מאפייני הרקע של סטודנטים להוראה בתחילת לימודיהם. הכינוס השנתי השלושים וארבעה של האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי איכות הסביבה, חיפה.
יעבץ, ב' גולדמן, ד', ופאר, ש' (2007). אוריינות סביבתית בהכשרת מורים - אפיון סטודנטים להוראה לקראת סיום לימודיהם. הכינוס השנתי השלושים וחמשה של האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי איכות הסביבה, רחובות.
גולדמן, ד', יעבץ, ב', ופאר, ש' (2007). עמדות סביבתיות של סטודנטים להוראה בתחילת לימודיהם. הכנס הבינלאומי החמישי – הכשרת מורים על פרשת דרכים, ספר תקצירים ע' 58, תל-אביב.
http://kenes07.macam.ac.il/app/LectureProperties.aspx?sId=92&id=551&lang=he-IL
קרופניק-גוטליב, מ' ופאר, ש' (2007). הערכה מעצבת של מודל הדרכה דידקטי חדש למתמחות בהוראת המדעים. הכנס הבינלאומי החמישי – הכשרת מורים על פרשת דרכים, ספר תקצירים ע' 173, תל-אביב.
http://kenes07.macam.ac.il/app/LectureProperties.aspx?sId=204&id=440&lang=he-IL
פאר, ש', גולדמן, ד', ויעבץ, ב' (2009). כיצד תופסים סטודנטים להוראה את המושג 'סביבה' ואת הזיקה של נושאי סביבה לתחומי ההתמחות שלהם? הכינוס השנתי ה- 37 האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה, רחובות.