29 בספטמבר 2021 | איל"ש, האגודה הישראלית לבלשנות שימושית | מכללת תלפיות | תחומי עניין והטמעת מיומנויות תקשוב בשאלון על כתיבה |
June 15-17 2020 | SIG Writing* *Conference canceled due to the COVID-19 Pandemic | Ume? University, Sweden, | Role Theory in writing: the effect of observational learning on argumentative writing in different levels. |
22 באוקטובר 2019 | איל"ש, האגודה הישראלית לבלשנות שימושית | המכללה האקדמית גורדון | יחסי גומלין הידודיים בתגוביות אירוניות למאמרי עמדה מקוונים באתר של עיתון הארץ: אדוות ושרשורים |
26-28 June 2019 | ARLE Conference | FCSH Universidade NOVA de Lisboa | Domains of interest and ICT implementation in a questionnaire on writing |
2 באוקטובר 2018 | איל"ש, האגודה הישראלית לבלשנות שימושית | האוניברסיטה הפתוחה, רעננה | השפעת העניין על עמדות תלמידים כלפי הכתיבה |
29-31 August, 2018 | SIG Writing, 16th international conference of the EARLY special interest group on writing | University of Antwerp, Antwerp Belguim | The influence of personal and topic interest on students' stances toward writing |
11-14 October, 2017 | International Association for Dialogue Analysis | Alma Mater Studiorum, University of Bologna, Bologna, Italy | Ironic ad-hominem comments on op-eds – a confrontational dialogue |
15-17 June, 2017 | International Association for Research in L1 Education (ARLE) | Talinn University, Talinn Estonia | The development of audience perspective in argumentative writing of mid-school students – linguistic aspects |
4-6 July 2016 | SIG Writing | Liverpool Hope University | Observational Learning: Meta-cognitive knowledge and positioning in persuasive writing |
27-28 June 2016 | The Israel Forum for Academic Writing | Mofet, Tel Aviv | Learning-to-write: The influence of observational learning on the construction of argumentative writing |
6 באוקטובר 2015 | האגודה הישראלית לבלשנות שימושית | מכללת דוד ילין | השפעתה של הלמידה מצפייה על הבניית הטיעון |
5 ביולי 2015 | האגודה הישראלית לאוריינות ושפה | מכללת לוינסקי | על תפקיד הצופה בהוראת הכתיבה |
3-5 June 2015 | International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (IAIMTE/ARLE) | University of Southern Denmark Odense, Denmark | The Yummy Yummy Case in Israel |
19 באוקטובר 2014 | האגודה הישראלית לבלשנות שימושית (איל"ש) | אוניברסיטת בר אילן | תאוריית התפקידים בתהליך הכתיבה |
3 ביולי 2014 | האגודה הישראלית לאוריינות ושפה | אוניברסיטת חיפה | תכנית שלהב"ת: שילוב הבנה והבעה בתחומי הדעת. גשר בין אוריינות גנרית לאוריינות דיסיפלינרית |
26-24 ביוני, 2014 | ארגון הפרופסורים לעברית באמריקה (נא"פ) | אוניברסיטת בן גוריון בנגב, באר שבע | כתיבה בהנאה – רציונל וממצאים ראשוניים |
11-13 June, 2013 | International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (IAIMTE) | University of Paris, Paris, France, | Shalhevet – integration of literacy skills in all disciplines – an intervention program |
11 בפברואר 2013 | העברית שפה חיה | מכללת אורנים, קריית טבעון | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון: מחקר משווה |
9 באוקטובר 2012 | האגודה הישראלית לבלשנות שימושית (איל"ש) | מכללת אחווה | שכנוע ואינטראקציה בכתיבת טיעון של תלמידים |
31 ביולי – 1 באוגוסט 2012 | The Israel Forum for Academic Writing | מכון מופ"ת, תל אביב | יחסי מוען נמען בכתיבת טיעון של תלמידים |
24 ביוני 2012. | האגודה הישראלית לחקר שפה וחברה | האוניברסיטה הפתוחה, רעננה | 'לדעתי, אני חושב ש...' צייני עמדה בכתיבתם של תלמידי תיכון |
15-17 June 2011 | International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (IAIMTE) | Hildesheim University, Hildesheim, Germany | Discussion skills (oral literacy) in Hebrew as a mother tongue – initial findings |
22 במאי 2011 | האגודה הישראלית לחקר שפה וחברה | מכללת אחווה | דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידי בית הספר התיכון |
24 ביוני 2010 | האגודה הישראלית לחקר שפה וחברה | אוניברסיטת בן-גוריון שבנגב, באר שבע | 'אתה מפריע לי, אני אפריע לך' – מילים המבנות מציאות, הדיון והוויכוח |
3 בספטמבר 2009 | האגודה הישראלית לאוריינות ושפה | נווה אילן | מחוון להערכת הדיון הקבוצתי |
23-26 June 2009 | International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (IAIMTE) | University of Toronto, Toronto, Canada | Developing Rubrics as a Means for Establishing Discussion in Class |