Personal Site

Cohen Gilat

סגל אקדמי

קורות חיים

השכלה אקדמית

התואר

חוג/מחלקה/פקולטה

מוסד אקדמי

שנת קבלת תואר

Ph.D. / D.Sc. (דוקטור)

מדעי ההתנהגות והניהול, תעשיה וניהול

הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל

2001

M.A. / M.Ed. / M.Sc. (מוסמך)

פסיכולוגיה ארגונית, תעשיה וניהול

הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל.

1994

B.A. / B.Ed. / B.Sc.

פסיכולוגיה ו-B.A  למצטיינים

 

אוניברסיטת חיפה.

1987

תעודת הוראה

 

 

 

מומחיות אקדמית


הוראה

במכללת אורנים


תורת הארגונים.
התנהגות ארגונית.
תהליכי שינוי במערכות חינוך.


רשימת פרסומים

נושאי תיזה

עבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית

תיזת דוקטור ( Ph.D./ D.Sc.):

דוקטור לפילוסופיה, מדעי ההתנהגות והניהול, הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל.
נושא המחקר: מוניטין כמפתח להצלחה עסקית של חברות צעירות, היבטים תיאורטיים ובחינה אמפירית בענף התכנה.

 Strategy of reputation building as a key for success of young companies Theoretical aspects and empirical analysis in the software field.

עבודת תיזה למאסטר (.M.Sc. / M.A) - בעברית ובאנגלית

תיזת מאסטר (M.A. / M.Sc.):

M.A, פסיכולוגיה ארגונית, הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל. היענות חולים במחלות נשימתיות להוראות הטיפול של רופאים במרפאה אמבולטורית.

 Compliance of breath disease patients to the treatment guidelines of the ambolatoric clinic physicians.

מאמרים

כתבי עת מדעיים ומקצועיים או פרקים בספרים

 

 

 

בכתבי עת מדעיים עם שיפוט:

 Goldberg, A. I., Cohen, G. and Fiegenbaum, A. (2003) Reputation Building: Small Business Strategies for Successful Venture Development. Journal of Small Business Management, 41,168-187

Goldberg, A.I., Cohen, G., Rubin, A. (1998). Physician assessments of patient compliance with medical treatment, Social Science and Medicine, 47: 1873-1876.

הצגה בכנסים מדעיים

 

 Cohen, G., Figenbaum , A and Goldberg, A. (2002). Strategic Management of Reputation of Early Stage High-technology Companies: Theoretical Perspectives and an Empirical Examination of the Israeli Software Industry, "Strategic Management Society" (SMS) Conference, Paris, September, 2002

Cohen, G., and Goldberg, A. (1998). The 2nd International Conference on Corporate Reputation, Identity, and Competitiveness, Amsterdam, 1998.

הנחיית סטודנטים לתארים מתקדמים

1. איידה ביבליוביץ, 2004, מוסמך באבטחת איכות ואמינות, אבחון ההיבטים המשפיעים על שביעות הרצון של אנשי 
   הצוות הרפואי (החוקרים) מאיכות השרות של חברות CRO.

2. לוי מירב, 2005, מוסמך מוסמך באבטחת איכות ואמינות, זיהוי מדדי איכות השירות המסופקים על ידי יועץ משאבי אנוש
   פנים ארגוני בהשוואה לאיכות השירות המצופה ע"י בעלי עניין.