Personal Site

Stolarski Efi

סגל אקדמי

קורות חיים

השכלה אקדמית

לימודים:

1982-1985 - מדעי התנהגות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב - תואר BA במדעי התנהגות (פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה).

1989-1991 - הנחיית קבוצות הורים בלימודי המשך של עבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה (מדריך מוסמך מטעם משרד החינוך ואוניברסיטת חיפה) .

1996-2000-  לימודי MA בחינוך במגמה לניהול מערכות חינוך ותוכניות לימודים במוקד לגיל הרך באוניברסיטת חיפה, כולל כתיבת תיזה .

2002-2003 – לימודי השלמה לקראת תואר שלישי בפסיכולוגיה התפתחותית בחוג לפסיכולוגיה, אוניברסיטת חיפה.

2004- 2010 - לימודי דוקטורט בפסיכולוגיה התפתחותית בחוג לפסיכולוגיה, אוניברסיטת חיפה וקבלת תוארך דוקטור

מומחיות אקדמית

הדרכה, היענות רגשית


Supervision, emotional avilability

הוראה

במכללת אורנים

  • אימוני הוראה, מהמעשה אל התאוריה - תהליכים פרקטים רפלקטיבים
  • סביבות למידה בילדות המוקדמת
  • פסיכולוגיה של הלמידה והחשיבה לגיל הגן
  • ניתוח סיטואציות חינוכיות בגיל הרך
  • יחסי גומלין ילד מחנך
  • היענות רגשית בהיבט התפתחותי
  • תהליכי גמילה בגיל הרך
  • עקרונות וגישות בהדרכה והנחיית עמיתים
  • גננות יוזמות את עבודתן החינוכית
  • מהלכה למעשה - התנסות בהדרכת צוותים חינוכיים

 

מחוץ למכללה

  • מנחת קבוצות ומרצה בקורס מטפלות ומנהלות.
  • מנחת קבוצות ומרצה בתוכניות הדרכה שונות כגון "פיתוח היענות רגשית של צוותי הגיל הרך", "ללמוד לחיות יחד", "הדרכה באמצעות וידיאו"
  • דברים שרואים משם לא רואים מכאן - תצפיות. חינוך אוניברסיטת חיפה
  • הנחיית עבודות גמר בתוכנית בינלאמית בהתפתחות הילד (MA) אוניברסיטת חיפה

רשימת פרסומים

נושאי תיזה

עבודת הדוקטורט ( .Ph.D. / D.Sc) - בעברית ובאנגלית

רגישות מטפלת ואיכו ת מעון – גורמי סיכון וגורמים ממתנים במסגרות טיפול לגיל הרך בישראל

Caregiver sensitivity and the quality of daycare:Risk factors and moderating factors in early childhood care facilities in Israel

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עבודת תיזה למאסטר (.M.Sc. / M.A) - בעברית ובאנגלית

הקשר בין איכות התיווך של מטפלת לבין הבעות רגשיות של ילדים

מאמרים

כתבי עת מדעיים ומקצועיים או פרקים בספרים


סטולרסקי, א ושר, ע. (2000) איכות התיווך של המטטפלת ותגובות רגשיות של פעוטות במסגרת המעון, כנס איל"ה - המחקר ויישומו "בעולם משתנה" , ע"מ 475-479.

 Frank, I, Stolarski E & Scher A. (2006) caregivers' mediation and toddlers emotional responses in the child care context. Early Child Development and Care. Volume 176

הצגה בכנסים מדעיים

Stolarski, E., Sagi-Schwartz.,& Barel,.E ( APRIL 2009). Children’s in Israeli Center Care of Low and High Standards: Links to Caregiver Sensitivity. Presented in SRCD Denver.     

סטולרסקי, א. שר, ע. (2000). איכות התיווך של המטפלת ותגובות רגשיות של פעוטות במסגרת המעון. הוצג בכנס איל"ה, אוניברסיטת תל-אביב.

Frank, I, Stolarski E & Scher A. ( aug. 2002) Caregivers’ mediation and toddlers’ emotional responses in the daycare context. Presented at ISSBD, OTAWA.

 

מאה שנים לגן הילדים, ירושלים (2001) - איכות התיווך של מטפלות במעונות יום

כנס מחקר עיון ויצירה במכללת אורנים (2012) - רגישות מטפלת ואיכות מעון – גורמי סיכון וגורמים ממתנים במסגרות טיפול לגיל הרך בישראל

כנס הגיל הרך הרביעי לזכרו של גדעון לוין , מכון מופת, תל-אביב (2012) - הערכה של מערכות יחסים. 

כנס בינלאומי מאה שנים של מחקר וחדשנות בחינוך, בהכשרת מורים ובחינוך מוזיקלי (2012) - רגישות מטפלת ואיכות מעון – גורמי סיכון וגורמים ממתנים במסגרות טיפול לגיל הרך בישראל

כנס בינלאומי מאה שנים של מחקר וחדשנות בחינוך, בהכשרת מורים ובחינוך מוזיקלי (2012) – איכות הדיאלוג בין גננת לילד

כנס בינלאומי חינוך משנה מציאות (2013) Research and Practice: Is There Dialogue with Kindergarten Children in the Ministry of Education's "New Horizon" ("Ofek Hadash") Program?

כנס מחקר עיון ויצירה במכללת אורנים (2013) - איכות הדיאלוג בין גננת לבין ילד


 

הנחיית סטודנטים לתארים מתקדמים


תפקידים ציבוריים

חברות בועדות בישוב קהילתי (חינוך, קליטה, פרט)
חברות בועד המנהל בשתי קדנציות ובאחת מהן יו"ר ועד מנהל